Verplaatsing domeinen

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Verplaatsing domeinen

Bericht door Proos »

Beste allemaal,

Medio volgende week worden de domeinen verplaatst van de ene registrar naar de andere. Dat wil zeggen dat er andere nameservers ingesteld gaan worden.

Het zou in principe vlekkeloos moeten gaan. Mocht het echter fout gaan - en dat zal verschillen per provider (iedere provider heeft zijn eigen dns-server) - dan kan de storing maximaal 24 uur duren.

Noteer voor de zekerheid in je agenda een alternatief domein:
wo2forum.be

De .be-site stuurt je normaliter door naar .nl, maar ik stel voor volgende week het forum volwaardig op die plek in. Hetzelfde forum op een extra adres. Mocht er volgende week iets misgaan, dan kun je gewoon het forum bereiken via dit alternatief.

Let op:
Als je op de .be-site komt moet je waarschijnlijk opnieuw inloggen. En als je dat doet, ook weer opnieuw inloggen op .nl-variant, wanneer die weer beschikbaar is. Gebruik gewoon je bestaande account, maak geen nieuwe aan!

Na de omschakeling zal ik de site weer als doorverwijzing instellen. Tenzij er Belgische leden heel enthousiast zouden zijn geraakt van de .be-extensie :)

Voor de providers waar geen storing optreed zal de .nl-variant gewoon functioneren volgende week.

Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Verplaatsing domeinen

Bericht door Proos »

lijkt er op dat er al domeinen (ik heb er meer) aan het overgaan zijn.
De .be-variant is actief.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie