reageren
-
- Lid
reageren
Hallo,
Ik kan op veel topics niet reageren en ik kan ook geen prive berichten sturen.
Groeten,
Stefan van den Broek
Ik kan op veel topics niet reageren en ik kan ook geen prive berichten sturen.
Groeten,
Stefan van den Broek
- panzer lehr
- Lid
- beno
- Lid
-
- Lid
- beno
- Lid
-
- Lid
Re: reageren
Hoi, ik ben dus ook splinternieuw, en wilde wat vragen, maar kon ook nog niet posten......
Wat gaat er niet goed?
Wat gaat er niet goed?
- S1991
- Lid
- Contacteer:
Nu kun je wel vragen stellen omdat je 1 post hebt.Markenrick schreef:Hoi, ik ben dus ook splinternieuw, en wilde wat vragen, maar kon ook nog niet posten......
Wat gaat er niet goed?
Maar m.b.t. het verkooptopic moet je lid worden van de verkoper's sectie.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
- beno
- Lid
-
- Lid
Dit topic beantwoord dus ook mijn "probleem". Nu maar hopen dat mijn aanmelding voor Marktplaats snel wordt goedgekeurd want ik heb al genoeg spulletjes gezien om mijn verzameling uit te breiden.
Stom dat ik dit forum niet eerder ben tegengekomen. Heel informatief.
Stom dat ik dit forum niet eerder ben tegengekomen. Heel informatief.
- beno
- Lid
Je kan ook gewoon een pb sturen aan de verkoper, dat is zelfs de meest gebruikelijke manier.
- sobel
- Lid
@ Rien67
Normalieter gebruiken wij het aantal posts dat het lid heeft geplaatst + de datum van regristratie als reden voor toetreding tot de collectorsgroep. Ik heb echter vandaag een uitzondering voor je gemaakt, vergeet niet het marktplaatsregelement door te nemen alvorens te posten.
gr
Sobel
Normalieter gebruiken wij het aantal posts dat het lid heeft geplaatst + de datum van regristratie als reden voor toetreding tot de collectorsgroep. Ik heb echter vandaag een uitzondering voor je gemaakt, vergeet niet het marktplaatsregelement door te nemen alvorens te posten.
gr
Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
-
- Lid
Na eventjes zoeken waarom ik niet kon reageren heb ik dit topic gevonden, bij deze is ook mijn probleem opgelost.
Mvg,
Kristof
Mvg,
Kristof
-
- Lid
Ik kan ook niet reageren... erg jammer. heb al wat potentieel aanvulling voor mijn verzameling gevonden
Hoop dat ik snel een pb kan versturen naar de aanbieder!
gr

gr
- michiel01
- Lid
Je hebt de mededelingen die op deze pagina staan, gelezen: http://wo2forum.nl/viewforum.php?f=16?tjobbe schreef:Ik kan ook niet reageren... erg jammer. heb al wat potentieel aanvulling voor mijn verzameling gevondenHoop dat ik snel een pb kan versturen naar de aanbieder!
gr