verzoekje

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
jeweetwel
Lid
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2011, 12:32

verzoekje

Bericht door jeweetwel »

Hallo Gijs,

Ik was van plan om je een pb te sturen, maar dat mag ik niet omdat ik daar nog onvoldoende berichten voor geplaatst heb. Ik weet dat ik me hier in het verleden niet altijd even netjes gedragen heb, maar ik zou graag willen vragen of je een bericht van mij zou willen verwijderen aangezien daar mijn echte naam in staat:
DEZE

Dan weet je gelijk ook wie ik ben natuurlijk. Ik kan het begrijpen als je vindt dat je geen reden ehbt om mij van dienst te zijn, maar vanwege een fatal attraction situatie zou ik je evengoed willen vragen om datbericht te verwijderen omdat mijn echte naam erin genoemd staat.

Voor wat het waard is:
Ik begrijp dat ik dingen gezegd heb die voor de betrokkenen niet leuk geweest zijn, maar ik blijf erbij dat de betrokkenen wel de gedachten bezigen die ik aangaf. Onwetendheid is geen excuus meer als iemand al een paar jaar zijn best doet om je daarop te wijzen. Evengoed begrijp ik dat ik dat misschien niet publiekelijk had hoeven zeggen.

jeweetwel.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: verzoekje

Bericht door Proos »

Beste A,

Hoewel we het jammer vonden, denken we dat je vertrek (ban) van het forum de enige oplossing was. Je geeft zelf ook aan dat je niet altijd even netjes was. Ik kan nog steeds niet benoemen wat het probleem nu precies was en tussen wie, of wat ik daar mee van doen had, maar laten we niet opnieuw beginnen :)

Ik kan me goed voorstellen dat het niet fijn is om je echte naam op het forum te hebben staan. Zoals je kunt zien heb ik dat nu onleesbaar gemaakt. Voor de goede orde: ik heb genoten van je kleurrijke aanwezigheid op het forum (ik tel het laatste jaar niet mee) en van onze ontmoeting.

Voor de goede orde:
Ik ga het account waar je nu mee post ook bannen van het forum, het is niet toegestaan om je te registreren. Mocht je nog berichten willen delen, dan is een e-mailtje voldoende.

Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten