opzeggen lidmaatschap.

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

opzeggen lidmaatschap.

Bericht door Jasper J »

Na lid te zijn geweest vanaf 2005 is het moment gekomen dat ik er mee moet stoppen,reden is het niet open en transperant handelen van de staff van het forum naar mijn mening.
Ik heb een kritisch topic geopend,het valt me op dat dit soort topic gewoon gesloten worden op het moment dat het te moeilijk word voor de staff.
Open en transperant is iets als kritiek kunnen verdragen dat is hier het geval al lang niet meer.
Ik maak er geen woorden meer aan vuil genoeg is genoeg,aangezien ik geen regels heb overtreden verzoek ik de staff mijn account te verwijderen dus geen ban.



De groeten van een terleurgesteld EX LID.
Graag een reactie als dat kan van de staf in mijn mail dat mijn account verwijdert is.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: opzeggen lidmaatschap.

Bericht door sobel »

Hoewel wij het betreuren dat je afscheid wil nemen van dit forum is het voor ons niet mogelijk om je account te verwijderen. Wat je eventueel zou kunnen doen is je account inactief maken, de manier om dit uit te voeren zal ik in een prive bericht naar je sturen.
gr
Sobel
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: opzeggen lidmaatschap.

Bericht door coco »

Je kan hem toch gewoon bannen of ligt dat aan mij?
Een poos terug was ik hier ook weg, met de vraag of mijn account verwijderd/verbannen kon worden dat kon toen ook niet, wat is daarvan het probleem dan?
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: opzeggen lidmaatschap.

Bericht door Kugelblitz »

Probleem is reeds opgelost. Als je geen lid meer wilt zijn, moet je in je profiel een ander e-mail adres opgeven.
Bannen is natuurlijk een optie, maar deze functie gebruiken we enkel om personen permanent te verwijderen. Het account willen opzeggen is een eigen keuze, niet die van ons... :)
De mogelijkheid bestaat natuurlijk ook om het account later weer te activeren, al zou dat wel een treurige actie zijn, aangezien men dan weer op radicale zijn beslissing terug komt, die meestal met veel toeters en bellen wordt aangekondigd.

Daar dit topic nu afgehandels is gaat het op slot.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gesloten