Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mooyman schreef:Zo'n 88% van de stemmen ziet toch graag het een en ander veranderen, wordt daar ook iets mee gedaan of staan er misschien veranderingen aan te komen?.
In vind dit nog steeds onbegrijpelijk
Submenus betekend alleen maar nog meer klikken en zoeken voor je in een bepaald onderwerp terecht komt
In mijn ogen, maar ja wie ben ik betekend het alleen maar dat alles onoverzichtelijker wordt.
Jammer, ik ben bang dat de kwaliteit van dit foruim met de veranderingen die ik nu de revue heb zien passeren alleen maar slechter wordt.
Sneevliet schreef:In vind dit nog steeds onbegrijpelijk
Submenus betekend alleen maar nog meer klikken en zoeken voor je in een bepaald onderwerp terecht komt
In mijn ogen, maar ja wie ben ik betekend het alleen maar dat alles onoverzichtelijker wordt.
Jammer, ik ben bang dat de kwaliteit van dit foruim met de veranderingen die ik nu de revue heb zien passeren alleen maar slechter wordt.
Wie zegt er dat er submenus komen?
Misschien beter om eerst de nieuwe indeling af te wachten alvorens (ongetwijfeld goed bedoelde) kritiek te leveren?
Antwerp, ik reageerde alleen maar op de andere posters.
Ik snap totaal niet dat mensen dat als positief ervaren. Ik vind die fora die er zijn met al die sub's echt een crime. Wat hier gaat veranderen weet ik niet, maar de ideetjes die ik in deze topic de revue heb zien passeren stemmen mij niet vrolijk.
We wachten af wat jullies mod's er van weten te maken.
Sneevliet schreef:Antwerp, ik reageerde alleen maar op de andere posters.
Ik snap totaal niet dat mensen dat als positief ervaren. Ik vind die fora die er zijn met al die sub's echt een crime. Wat hier gaat veranderen weet ik niet, maar de ideetjes die ik in deze topic de revue heb zien passeren stemmen mij niet vrolijk.
We wachten af wat jullies mod's er van weten te maken.
dus je hebt er al veel ervaring mee.. je moet de subfora's goed indelen. dan word het een vooruitgang!En het valt te proberen, of niet?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Nogmaals, ik opereer totaal op een kleine 40 fora over de gehele wereld en iedere soort heeft wel zijn eigen voor en nadelen. Ik heb een ruwelijke hekel aan veel moeten klikken om bij een topic te komen. Met subfora moet je nu eenmaal meer klikken.
Dit is puur persoonlijk, maar ik vind alle fora met subfora een verslechtering. Ze maken je forum minder toegankelijk voor het grote publiek.
Ik deel Sneevliet zijn mening.
Submenus kunnen mij ook niet bekoren en vind het onaangenaam vertoeven op zo'n forum met submenus.
Maar dat zal hier wel niet komen he,Peter?
De nieuwe onderdelen zou ik niet doen, ik vind het allemaal nog vrij overzichtelijk zoals het nu is.
De rename daar heb ik persoonlijk geen problemen mee.
Ik neem aan dat dat al min of meer met de staff besproken is allemaal?
Ik vind persoonlijk de onderdelen in WOII Prima zo als ze nu zijn.
De wijziging in WOI wil ik me niet mee bemoeien aangezien ik daar praktisch nooit kom.
En wat had je in gedachten dat mensen in het forum Collecties gaan plaatsen? Hun collectie, wat hun hebben? Klinkt iig wel goed..
Gedeeltelijk met het idee eens dus..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.