Dat is nóg niet mogelijk. Dit jaar (een exactere datum is niet bekend) zou een complete revisie van de forumsoftware uitkomen waarin het toevoegen van subfora wel mogelijk is. Dan kan er doorgeklikt worden op Duits, Geallieerden, Post-war etc, wanneer je op Marktplaats klikt.Giel schreef: ik zou bevoorbeeld maken als je op marktplaats klikt dat je eerst een paar mogelijkheden krijgt, zoals Marktplaats Duits, Markplaats gealieerden, marktplaats post-war.
Kwaliteit van het forum
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 13 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
Dat was inderdaad het plan om te wachten met zo'n nieuwe indeling tot de nieuwe versie er is. En we zijn er heeeel benieuwd naar, want het bied vele nieuwe mogelijkheden!
Maar ja het kost natuurlijk tijd om zo'n nieuw forum te ontwikkelen! Hopelijk duurt het niet te lang meer...
Maar ja het kost natuurlijk tijd om zo'n nieuw forum te ontwikkelen! Hopelijk duurt het niet te lang meer...

"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
- Dodo
- Lid
subfora bestaan al. kijk maar op http://www.mapdesign.nl en dan op het forum. Klik op CoD, en je ziet 3 subfora en hieronder een algemeen topic.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Wilco Vermeer
- Lid
- Contacteer:
Ik zou inderdaad niet te veel subonderdelen op het hoofdscherm gaan zetten. Dat maakt het alleen maar onoverzichtelijker.
Als reactie op wel of geen andere naam en WO1 het volgende. Mijn persoonlijke mening heb ik gegeven over Wo1, maar de keuze is hier duidelijker anders. Dan moet je daar simpelweg op verder borduren. Als je kiest voor Wo 1 erbij dan zou ik in de huidige opzet minimaal kiezen voor een evenredige opzet.
Wat betrteft de naam. Marketingtechnisch is de naam niet verkeerd, maar dekt niet de lading. Als je Wo1 net zo belangrijk vind en je wilt ook daarmee meer bezoekers trekken dan is je naam niet meer zo gunstig. Immers zal iemand via een zoekprogramma niet zo snel een WO2forum aanklikken als hij/zij op zoek is naar een forum over Wo1. That's all.
Wat onderdeel verzamelen betreft. De problemen met foto's kan je oplossen door in je regels een maximum formaat voor foto's op te stellen. Te grote foto's verwijder je. Wel wat meer werk voor de moderator maar ala. Ik vind het juist leuk om nieuwe aanwinsten van diverse mensen eens de revue te zien passeren. Een andere onderverdeling is goed, maar ook hier kan je het weer te onoverzichtelijk maken. Je moet inderdaad gewoon constateren dat verzamelen populair is onder je bezoekers en je die dan dus niet kan wegcijferen.
Als reactie op wel of geen andere naam en WO1 het volgende. Mijn persoonlijke mening heb ik gegeven over Wo1, maar de keuze is hier duidelijker anders. Dan moet je daar simpelweg op verder borduren. Als je kiest voor Wo 1 erbij dan zou ik in de huidige opzet minimaal kiezen voor een evenredige opzet.
Wat betrteft de naam. Marketingtechnisch is de naam niet verkeerd, maar dekt niet de lading. Als je Wo1 net zo belangrijk vind en je wilt ook daarmee meer bezoekers trekken dan is je naam niet meer zo gunstig. Immers zal iemand via een zoekprogramma niet zo snel een WO2forum aanklikken als hij/zij op zoek is naar een forum over Wo1. That's all.
Wat onderdeel verzamelen betreft. De problemen met foto's kan je oplossen door in je regels een maximum formaat voor foto's op te stellen. Te grote foto's verwijder je. Wel wat meer werk voor de moderator maar ala. Ik vind het juist leuk om nieuwe aanwinsten van diverse mensen eens de revue te zien passeren. Een andere onderverdeling is goed, maar ook hier kan je het weer te onoverzichtelijk maken. Je moet inderdaad gewoon constateren dat verzamelen populair is onder je bezoekers en je die dan dus niet kan wegcijferen.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
- Wilco Vermeer
- Lid
- Contacteer:
Ik hoop niet dat de post van Sander al te serieus wordt genomen? Tenminste als ik het goed begrijp bedoeld hij de avatar. Een avatar is vooral iets persoonlijks, iets waarmee je jezelf vereenzelvigd, zeg maar jou beeldmerk op dit forum. Dat mag toch hoop ik wel persoonlijk een keus blijven andaers wordt het wel erg een gestuurd iets hier.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
- Peter M
- Lid
- Dodo
- Lid
nee, hij bedoeld de rang...Sneevliet schreef:Ik hoop niet dat de post van Sander al te serieus wordt genomen? Tenminste als ik het goed begrijp bedoeld hij de avatar. Een avatar is vooral iets persoonlijks, iets waarmee je jezelf vereenzelvigd, zeg maar jou beeldmerk op dit forum. Dat mag toch hoop ik wel persoonlijk een keus blijven andaers wordt het wel erg een gestuurd iets hier.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Peter M
- Lid
nee, hij beloelt de avatarDodo schreef:nee, hij bedoeld de rang...Sneevliet schreef:Ik hoop niet dat de post van Sander al te serieus wordt genomen? Tenminste als ik het goed begrijp bedoeld hij de avatar. Een avatar is vooral iets persoonlijks, iets waarmee je jezelf vereenzelvigd, zeg maar jou beeldmerk op dit forum. Dat mag toch hoop ik wel persoonlijk een keus blijven andaers wordt het wel erg een gestuurd iets hier.

Of niet?
- Dodo
- Lid
maar das persoonlijk...antwerpx schreef:nee, hij beloelt de avatarDodo schreef:nee, hij bedoeld de rang...Sneevliet schreef:Ik hoop niet dat de post van Sander al te serieus wordt genomen? Tenminste als ik het goed begrijp bedoeld hij de avatar. Een avatar is vooral iets persoonlijks, iets waarmee je jezelf vereenzelvigd, zeg maar jou beeldmerk op dit forum. Dat mag toch hoop ik wel persoonlijk een keus blijven andaers wordt het wel erg een gestuurd iets hier.![]()
Of niet?