Alleen maar even mijn boeken verkopen

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
boeksjouwer
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 dec 2011, 16:39

Alleen maar even mijn boeken verkopen

Bericht door boeksjouwer »

Beste WO2 forum,
ik ben net geregistreerd om alleen maar even snel al mijn WO2 boeken te verkopen,
eerlijk gezegd ben ik helemaal niet van plan gezellig over de oorlog te discussieren;
liever denk ik er helemaal niet over.
Ook staat het mij tegen nu geld te gaan verdienen aan de ellende van een ander , maar ja ,
ik heb het geld nodig...., en ook de ruimte [ 2 grote dozen].
Daarom leek het mij handig hier mijn dozen te koop te zetten , in de hoop het snel achter de rug te hebben.
Maar ik kom marktplaats niet op als newbie , en heb geen zicht op hoelang die wachttijd is.
Tevens is mij de moed in de schoenen gezakt om hier zaken te doen, nu ik de redenen gelezen heb
waarom ik niet zomaar marktplaats op mag....
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Alleen maar even mijn boeken verkopen

Bericht door Kugelblitz »

boeksjouwer schreef:Beste WO2 forum,
ik ben net geregistreerd om alleen maar even snel al mijn WO2 boeken te verkopen,
eerlijk gezegd ben ik helemaal niet van plan gezellig over de oorlog te discussieren;
liever denk ik er helemaal niet over.
Ook staat het mij tegen nu geld te gaan verdienen aan de ellende van een ander , maar ja ,
ik heb het geld nodig...., en ook de ruimte [ 2 grote dozen].
Daarom leek het mij handig hier mijn dozen te koop te zetten , in de hoop het snel achter de rug te hebben.
Maar ik kom marktplaats niet op als newbie , en heb geen zicht op hoelang die wachttijd is.
Tevens is mij de moed in de schoenen gezakt om hier zaken te doen, nu ik de redenen gelezen heb
waarom ik niet zomaar marktplaats op mag....
Zoals je zelf aangeeft heb je als nieuw lid geen toegang tot het Marktplaatsgedeelte. Dit om te voorkomen dat dit forum enkel gebruikt wordt om geld te verdienen, inplaats van inhoudelijke bijdrages te leveren.
Vervelend dat je snel van je boeken af wilt, maar dan zul je het toch via Marktplaats.nl of een andere verkoopsite moeten proberen.

Het Marktplaatsonderdeel op dit fourm is enkel bedoeld voor actieve leden en als extraatje, dus niet andersom.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
boeksjouwer
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 dec 2011, 16:39

Re: Alleen maar even mijn boeken verkopen

Bericht door boeksjouwer »

ok , goodbye!
Plaats reactie