Graag oude posts verwijderen

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Stijn2
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2012, 14:20

Graag oude posts verwijderen

Bericht door Stijn2 »

Geachte forumbestuur,

Zeer lange tijd terug was ik lid van dit forum onder de naam Stijn. Zojuist heb ik een account aangemaakt omdat ik mijn oude account niet meer op kan, ik ben mijn toenmalige wachtwoord vergeten. De reden dat ik mij zojuist opnieuw heb geregistreerd heeft te maken met het volgende: als ik mijn naam op google intyp, kom ik direct terecht op dit forum, onder het kopje: leden stellen zichzelf voor. Omdat ik mijn oude posts niet meer kan verwijderen, vraag ik bij dezen of het mogelijk is of iemand van het bestuur dit voor mij zou willen doen. Ik vind het namelijk niet prettig dat mensen direct op deze posts terecht komen. Ik hoop dat u hiervoor begrip kunt opbrengen.

Met vriendelijke groet,

Stijn
siegfried
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jun 2004, 19:13
Locatie: België

Re: Graag oude posts verwijderen

Bericht door siegfried »

Beste Stijn, Beste Moderators en Beheerders van het Forum,

Ik wens al mijn posts en berichten van het forum te verwijderen.

Hoe dient dit te gebeuren?

Dank

Siegfried
In Vino Veritas
Paul Siemons
Lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 03 apr 2004, 20:37

Re: Graag oude posts verwijderen

Bericht door Paul Siemons »

Stijn2 schreef:Geachte forumbestuur,

Zeer lange tijd terug was ik lid van dit forum onder de naam Stijn. Zojuist heb ik een account aangemaakt omdat ik mijn oude account niet meer op kan, ik ben mijn toenmalige wachtwoord vergeten. De reden dat ik mij zojuist opnieuw heb geregistreerd heeft te maken met het volgende: als ik mijn naam op google intyp, kom ik direct terecht op dit forum, onder het kopje: leden stellen zichzelf voor. Omdat ik mijn oude posts niet meer kan verwijderen, vraag ik bij dezen of het mogelijk is of iemand van het bestuur dit voor mij zou willen doen. Ik vind het namelijk niet prettig dat mensen direct op deze posts terecht komen. Ik hoop dat u hiervoor begrip kunt opbrengen.

Met vriendelijke groet,

Stijn
Vraag mij toch af " wat er niet prettig is als mensen op deze posts terechtkomen" ?
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Graag oude posts verwijderen

Bericht door panzer lehr »

Hiervoor kan je het beste een PB bericht sturen naar Proos. :)
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Graag oude posts verwijderen

Bericht door Kugelblitz »

Aan dit verzoek kunnen wij helaas geen gehoor geven.
Door zomaar leden of posts te verwijderen, vallen er gaten i oude topics, waardoor de boel onleesbaar wordt. Een forum is namelijk toch een database aan informatie.

Mocht je specifieke woorden, namen etc. verwijderd willen zien, kun je een bericht naar de beheerder van dit forum, Proos, sturen. Wie weet kunnen we wat voor je betekenen, maar dan moeten daar wel goede redenen voor zijn.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
wvd
Beste Avatar 2012
Beste Avatar 2012
Berichten: 618
Lid geworden op: 02 jun 2011, 10:34
Ontvangen: 1 keer

Re: Graag oude posts verwijderen

Bericht door wvd »

Als iedereen dit zou willen hebben we een leeg forum geen enkel forum zou dit overigens doen.
Paul Siemons
Lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 03 apr 2004, 20:37

Re: Graag oude posts verwijderen

Bericht door Paul Siemons »

wvd schreef:Als iedereen dit zou willen hebben we een leeg forum geen enkel forum zou dit overigens doen.
Jawel WVD er zijn wel fora waar op verzoek de posts worden verwijderd .... maar ben daar absoluut géén voorstander van!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Graag oude posts verwijderen

Bericht door Proos »

Zoals gezegd: even contact opnemen per PB. We gaan in ieder geval niet zomaar alles weghalen, maar dat blijkt ook vaak een overreactie. Namelijk: welke zoektermen zijn er gebruikt, wat staat er in welke posts, etc. Dit topic gaat op slot, met dank aan de plaatsers van alle goede antwoorden!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten