kan niet inloggen

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RobbyMB
Lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 mar 2012, 18:25

kan niet inloggen

Bericht door RobbyMB »

Hallo mods,

Ik was altijd lid onder de naam Robby101st, nu ben ik niet super tevreden met die naam, maar ik zou wel graag weer kunnen inloggen met die naam zodat ik mijn topics weer kan aanvullen met mooie fotos. Ik wil ik wat te koop aanbieden. Maar met die profiel kan ik niks van dit alles.

Heb van alles geprobeerd om mijn wachtwoord weer terug te krijgen, maar ik krijg geen mailtjes van de site met mn wachtwoord.
Kan iemand mijn daarbij helpen?

bvd Robby
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: kan niet inloggen

Bericht door Proos »

Heb je al in de map ongewenste items/spam gekeken? Misschien dat de mail daar terecht is gekomen. Kreeg je van wo2forum.nl wel de melding dat je een e-mail zou ontvangen nadat je de gebruikersnaam en je e-mailadres (voornaam, achternaam bij hotmail.com) had ingevuld?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
RobbyMB
Lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 12 mar 2012, 18:25

Re: kan niet inloggen

Bericht door RobbyMB »

heb ik in gekeken, maar zit niks in de spam folder. onder kun je zien dat ik het wel goed heb ingevuld.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: kan niet inloggen

Bericht door Proos »

Ik heb in de logfiles gekeken en daaruit blijkt dat de mail wel bij Hotmail is aangekomen,
wat Hotmail er daarna mee gedaan heeft kan ik niet zien. Wij kregen deze melding van Hotmail:

250 <e0f4daa7aab884c88982eac8432d182b@wo2forum.nl> Queued mail for delivery

Kortom, waarschijnlijk is de mail er wel ergens. Check nog eens extra goed de junk, spam etc. mappen. Misschien heb je een los filter aangemaakt of komt de mail automatisch in een speciaal mapje of iets dergelijks.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie