Waarom kan je zonder inloggen allle topic,s zien?
Bij een andere forum kan je pas topic,s zien als je ingelogd bent.
Is dat niet beterder?
Of heeft dat een reden?

Verzamelgroet niels
We willen dat dit forum een naslagwerk is voor alle geïnteresseerden en vooral ook jongere mensen, zoals scholieren. Bij andere fora mnoet je je speciaal aanmelden om informatie te kunnen zoeken, maar dat vinden wij vrij omslachtig. Misschien wil je wel helemaal geen lid worden van een forum, maar ben je gewoon op zoek naar het antwoord op een vraag, of informatie over een bepaald onderwerp.thunderbird schreef:Ik vroeg me wat af.
Is dat niet beterder?
Of heeft dat een reden?
Verzamelgroet niels
Dit snap ik wel maar langst de andere kant zijn er ook nadelen. Ten eerste kan nu bijna iedereen jouw geposte foto's zien en hier eventueel misbruik van maken. Ten tweede zien vervalsers al onze opmerkingen over hoe een origineel item van een fake item te scheiden. Zo gaan zij ook weten wat ze moeten aanpassen.Kugelblitz schreef:We willen dat dit forum een naslagwerk is voor alle geïnteresseerden en vooral ook jongere mensen, zoals scholieren. Bij andere fora mnoet je je speciaal aanmelden om informatie te kunnen zoeken, maar dat vinden wij vrij omslachtig. Misschien wil je wel helemaal geen lid worden van een forum, maar ben je gewoon op zoek naar het antwoord op een vraag, of informatie over een bepaald onderwerp.thunderbird schreef:Ik vroeg me wat af.
Is dat niet beterder?
Of heeft dat een reden?
Verzamelgroet niels
Daarnaast krijg je zo heel veel 'zogenaamde leden', die wel lid zijn, maar nooit actief zijn en zich enkel hebben aangemeld in de hoop antwoord op een vraag te vinden. Dat is nergens voor nodig en zo krijg je een groeiend ledenbestand van inactieve mensen.
Het gaat er ons niet om een zo groot mogelijke commune te krijgen, we willen graag vrijblijvend informatie en kennis delen.
Groet, Kugel!