Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
bij het bekijken van de webstek ben ik op een "klein" schrijffoutje gestoten. Bij de pagina over de ss voor kinderen schrijft men dat deze herkend werden door door twee "sig-runne . Het enkelvoud van dit teken is "rune" en in het meervoud zijn het "runen". Kan zijn dat ik mij vastpin op de scandinavische schrijfwijze.
Indien ik fout ben laat het mij weten (no hard feelings).
Groetjes, Ziggy.
eg veit at eg hekk på vindalt tre. netter heile nie, med geir-odd såra. og gjeven odin, gjeven sjølv til meg sjølv. oppå det treet som ingen veit kvar det av rotom renn.
"hávamál vers 138"
geen nood, ben blij dat ik heb kunnen helpen. Nu kunnen die lieve kindertjes ook geen foutjes meer schrijven, maar zoals ik al schreef is het maar een klein foutje. Niks wereldschokkend .
Goetjes, ziggy.
eg veit at eg hekk på vindalt tre. netter heile nie, med geir-odd såra. og gjeven odin, gjeven sjølv til meg sjølv. oppå det treet som ingen veit kvar det av rotom renn.
"hávamál vers 138"
Goed, zal effe bellen dan of ik spring is binnen als ik in de buurt ben
"hávamál vers 138"