Maar ik zou inderdaad eerst eens een uitgebreide blik nemen op dit forum en dan pas oordelen

We vinden het natuurlijk hartstikke leuk om nieuwe mensen op dit forum met veel enthousiasme zoals jou te leren kennen!

Maar je zult hier ongetwijfeld veel informatieve bronnen tegenkomen die je zullen helpen! Ik ben ook zat topics of discussies tegengekomen waar je uiteindelijk beseft dat je over 'niks' aan het discussiëren bent, figuurlijk gesproken.
Ik zou zeggen, maak je niet te druk met dit topic, maar lees je in, in het forum! Je zult veel informatieve en interessante topics tegenkomen waar je wat aan hebt.
En niemand is te beroerd om je met eventuele vragen te helpen! Dit topic is meer iets voor mensen die echt klachten op dit forum hebben en gewoon bepaalde dingen bespreekbaar willen maken. Desalniettemin is dit forum nog een goede informatieve bron.
Dus even samenvattend, maak je niet te druk om dit topic, maar lees je in, zoek informatie en ga je inleven in bepaalde topics. Zoek de info die je wilt hebben en je zult er beslist een andere mening over hebben.