Wijzig knop.

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Wijzig knop.

Bericht door coco »

Hallo,

Mijn verkoop topic werd op slot gegooid omdat ik mijn posts moest wijzigen in plaats van uppen met mededelingen dat het verkocht was.
Allemaal leuk en aardig maar jammer dat ik na een dag of 3 mijn posts niet meer kon/kan wijzigen in het verkoop gedeelte anders had ik dat graag gedaan...........
Meer mensen met dit probleem?

Mvg,
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Wijzig knop.

Bericht door patrickh »

Ja, vind ik ook lastig, daarom doe ik voortaan aparte topics per product aanmaken. Voor de zekerheid ook het bericht in concepten plaatsen, is het makkelijker opnieuw plaatsen, hoef je alleen maar te kopiëren!
CollectorWo2
Lid
Berichten: 2343
Lid geworden op: 09 jan 2012, 23:14
Gegeven: 33 keer
Ontvangen: 35 keer

Re: Wijzig knop.

Bericht door CollectorWo2 »

Ik heb dat ook zie ik,zal wel weer veranderd zijn deze mode.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Wijzig knop.

Bericht door coco »

Thanks ben dus niet de enige!
Ik vind allemaal losse topics zo'n zooitje worden maar blijkbaar wil het beheer dat dan toch (?).

Ik moet zeggen het een beetje genaaid over kwam om mijn topic gesloten zien worden om iets waar ik niets aan kan doen maar een fout (?) in het forum is.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Wijzig knop.

Bericht door Kugelblitz »

Ik heb dit probleem nog nooit gehad, maar dat komt wellicht omdat ik als moderator alle berichten altijd kan wijzigen.
Wellicht dat Proos hier meer over kan vertellen? Mocht het zo zijn dat na een paar dagen inderdaad de mogelijkheid tot wijzigen vervalt, dan moet er iets worden veranderd. :)

Groet, Kugel!
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Wijzig knop.

Bericht door Proos »

Kun je me per pb een link naar zo'n topic sturen, dat ik eens kijk? Want in de instellingen staat al jaren een termijn van twee weken om berichten te mogen wijzigen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Wijzig knop.

Bericht door coco »

Ikzelf heb alleen nog een gesloten verkoop topic maar stuur deze wel even per Pb.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Wijzig knop.

Bericht door Proos »

De huidige ingestelde termijn is twee weken bewerkingstijd. Dat is een balans tussen enerzijds ruimte om je eigen berichten aan te passen, en anderzijds een bescherming (naar alle leden toe) dat niet zomaar iemand alles kan wissen en de berichten van anderen in het luchtledige kan zetten. De betreffende situatie in de openingspost heeft betrekking op de termijn van twee weken.

Omdat we momenteel nog niet kunnen differentiëren in de bewerktermijn tussen de verschillende forumonderdelen hebben we de termijn nu verruimd van 2 naar 3 weken. In de tussentijd kijk ik of er een mogelijkheid is om toch per forumonderdeel verschillende tijden in te stellen.

Hopelijk kunnen jullie zo voorlopig uit de voeten.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie