voorstel herstructurering forum

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Super Grover
Lid

voorstel herstructurering forum

Bericht door Super Grover »

de titel van het forum geeft aan dat het om WO 2 gaat, echter uit het menu blijkt dit niet! eerst krijg je actueel, discussie, overige tijdvakken, gallery en babbelbox alvorens bij het rijtje van WO 2 te komen... Het volgende blok mbt WO 1, nu 4 afzonderlijke onderwerpen zou simpel teruggebracht kunnen worden naar één (zeker gezien het weinige aantal vragen - valt buiten de doelstelling (?) )

Ik zou daarom de volgende menu opties willen voorstellen:-

- Mededelingen (ongewijzigd)
-Opmerkingen en suggesties (ongewijzigd)

-WO II vragen en discussie mbt westelijk front 40 & 44-45 (NL, B, F, L)
-WO II vragen en discussie mbt oostelijk front incl Duitsland/Oostenrijk (dus D, P, Russ, Baltische staten, Hongarije, Roemenië)
-WO II, vragen en discussie mbt Zuid Front (incl Africa) Italie, Griekenland, Jugoslavie
- WOII, vragen en discusie overige landen Europa (te denken aan Noorwegen, Finland,)
- WOII, vragen en discusie, oorlog tegen Japan
-WO II, vragen en discussie, oorlog in de lucht
-WO II, vragen en discusie, oorlog op zee

-WO II en de actualiteit (bestaat nu ook reeds)
-WO I, vragen en discusie (terug gebracht tot 1)

- boeken en films (bestaat nu ook al)
-Verzamelaars en collecties - bestaat nu ook al terug gebracht tot 1
- marktplaats
- babbelbox (in dienst tijd zouden we het 'de kantine' of zo noemen)
Is het een vliegtuig... ? Nee!, Is het een vogel? Nee! Het is: SUPER GROVER !!!
robin.h
Lid
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Er is pas net een herstructurering geweest van het forum,dus denk niet tot er nou nog iets veranderd hoeft te worden.(dat is mijn mening)
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Zitadelle
Lid
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Er zit wel wat in wat Super Grover daar zegt... al heb ik niet perse iets tegen deze indeling.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Miesjel
Lid

Bericht door Miesjel »

Super Grover, ik heb niets tegen jou persoonlijk, Maar je bent hier vandaag voor het eerst als lid en dit is je derde post op dit forum, denk je niet dat je nog maar een beetje kort hier bent om meteen al een voorstel te doen het hele forum te weizigen? :?

Ik kom ook niet even Axis History Forum binnengelopen met een openingspost waarin ik ze vraag even het hele forum om te gooien.

We zijn pas met zijn alle tot de conclusie gekomen dat de indeling zoals die nu is goed is. Het Verzamelaars en Collecties weer 1 deel maken zou beteken dat we voor niets 10 pagina's volgediscussierd hebben. En ook het hoe en wat van het Wo1 deel is uitgebreid besproken.

Ik stel voor dat je eerst eens wat dieper in de topics gaat spitten. En als je hier vanaf je allereerste post het hele forum wilt weizigen denk ik eerlijk gezegd dat dit forum gewoon niets voor jou is.
Het klinkt misschien een beetje hard, maar daar komt het in mijn ogen gewoon op neer.
Als je ergens nieuw komt moet je je aan de mensen en de omgeving daar aanpassen, en niet proberen de mensen en de omgeving daar aan te passen...

Michel :|
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
jacob
Lid

Bericht door jacob »

Mijn voorstel is om elke week de stomste post/bericht te kiezen en dan het postende lid een week lang te verbieden te posten.....(deze post uitgesloten natuurlijk)
Die andere Timo
Lid

Bericht door Die andere Timo »

Ik snap een deel van de kritiek op Super Grover niet. Juist omdat het zijn eerste dag is, is het wellicht interessant om te horen wat hem opgevallen is. Hij verwachtte door de naam van het forum blijkbaar dat het hier alleen over WO2 gaat en dan snap ik wel dat het opvalt dat slechts een beperkt deel van het forum over dit onderwerp gaat. De naam van het forum dekt in die zin de lading niet.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Bob Marien
Lid

Bericht door Bob Marien »

Beste Grover,
Groffer kan het bijna niet. Ikzelf ben pas sedert een maand lid maar het is bij mij nog niet opgekomen om kritiek te uiten op dit forum.
Hopelijk heb je je plaats op de maatschappelijke ladder reeds bereikt en moet je er niet nog aan beginnen. Als dat nog niet het geval is zou ik je een goede raad willen geven... als je ergens begint, kijk dan eerst goed rond, let op alles, zie hoe alles verloopt en, na rijp beraad (en zeker niet op dag één) probeer je met takt voorstellen te doen.
Ik ben er ook van overtuigd dat je met je betutteling en bagatellisering over WOI héél wat forumleden tegen de borst hebt gestoten.
Met vriendelijke groet :wink:
Die andere Timo
Lid

Bericht door Die andere Timo »

779arien schreef:Beste Grover,
Groffer kan het bijna niet. Ikzelf ben pas sedert een maand lid maar het is bij mij nog niet opgekomen om kritiek te uiten op dit forum.
Hopelijk heb je je plaats op de maatschappelijke ladder reeds bereikt en moet je er niet nog aan beginnen.
...er is er maar één grof en dat ben jij :roll:
Als dat nog niet het geval is zou ik je een goede raad willen geven... als je ergens begint, kijk dan eerst goed rond, let op alles, zie hoe alles verloopt en, na rijp beraad (en zeker niet op dag één) probeer je met takt voorstellen te doen.
...wat is er dan niet taktvol aan de post van Super Grover?
Ik ben er ook van overtuigd dat je met je betutteling en bagatellisering over WOI héél wat forumleden tegen de borst hebt gestoten.
...En ik ben er van overtuigd dat je de strekking van zijn bericht totaal niet begrepen hebt. Super Grover komt voor het eerst op een WO2 forum en treft daar niet aan wat hij verwacht. Zijn aanpak van de WO1 sectie heeft niets met "betutteling en bagatellisering" van die oorlog temaken, maar met het gegeven dat dit niet strookt met de naam van het forum.
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Wanneer iemand opmerkingen op het forum heeft is dat prima. Tenslotte is het forum er voor de bezoekers. Nu is het wel jammer dat Grover pas nieuw is en daardoor de topics die hierover gaan heeft gemist. Hier staat bijvoorbeeld een voorstel voor een nieuwe indeling:

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=42241#42241

De complete motivatie staat in de posts vooraf en ik heb 't gevoel dat we met deze thread een beetje dubbel werk aan het doen zijn. We hebben tenslotte al tien pagina's volgeschreven over de indeling en dan lijkt het me redelijk dat Grover die thread even doorleest en daarna inhoudelijk reageert aldaar.

Vandaar dat ik deze toch even op slot zet.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten