Bedankjes

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Re: Bedankjes

Bericht door Jasper J »

Dank voor de verduidelijking had ik allemaal gemist.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
rammsander
Lid
Berichten: 1011
Lid geworden op: 31 mar 2010, 15:25
Gegeven: 12 keer
Ontvangen: 9 keer

Re: Bedankjes

Bericht door rammsander »

Had ik nog niet opgemerkt.... Bedankt voor de verduidelijking Coco!
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"

http://oorlogsleven.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Re: Bedankjes

Bericht door Jasper J »

Misschien tijd voor actie van de staf zonde van het leuke systeem inderdaad.
Aude Audenda
puck
Lid
Lid
Berichten: 351
Lid geworden op: 29 dec 2011, 18:56

Re: Bedankjes

Bericht door puck »

coco schreef:Dit: viewtopic.php?f=18&t=35188&start=15

Foto's verwijderd door Puck, maar hij nad schijnbaar tientallen foto's van internet geplukt, gebruikt zonder toestemming en hier met de eer lopen strijken.

Toen maakte iemand daar een opmerking over en nu is meneer de gebeten hond.


Sorry maar het is gewoon niet realistisch dat iemand 59 bedankjes van 1 persoon binnen 1 week krijgt.... (Ik heb niets tegen veel bedankjes of de personen met veeel bedankjes, maar wel met de manier waarop!).
Niet iedereen verdient het :frownno:
Gezocht alles van de Luchtbeschermingsdienst.
Gebruikersavatar
SOLDIER Wessel
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 apr 2012, 14:00
Locatie: Den Haag

Re: Bedankjes

Bericht door SOLDIER Wessel »

Kinderachtig gezeik! :/
Mensen mogen toch best ergens commentaar over leveren, daar kan je toch wat van leren.
Volgens mij hebben die bedankjes ook niet veel nut, het lijkt wel op een wedstrijd.
"Het doel van de oorlog is niet te sterven voor het vaderland, maar te zorgen dat de vijand voor het zijne sterft."
George S. Patton
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Re: Bedankjes

Bericht door Jasper J »

SOLDIER Wessel schreef:Kinderachtig gezeik! :/
Mensen mogen toch best ergens commentaar over leveren, daar kan je toch wat van leren.
Volgens mij hebben die bedankjes ook niet veel nut, het lijkt wel op een wedstrijd.
Bedankjes zijn leuk als ze serieus bedoelt zijn het is geen wedstrijd al lijkt het er op omdat er misbruik van gemaakt word jammer is dat.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
John8
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 jan 2014, 14:46

Re: Bedankjes

Bericht door John8 »

Misschien instellen dat je een persoon maar 1 keer per week kan bedanken?
Of 1 bedankje per dag kan geven ofzo?

Ik denk dat dit wel een referentie kan zijn indien dit systeem wat langer in gebruik is en natuurlijk niet misbruikt wordt.
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Re: Bedankjes

Bericht door Jasper J »

John8 schreef:Misschien instellen dat je een persoon maar 1 keer per week kan bedanken?
Of 1 bedankje per dag kan geven ofzo?

Ik denk dat dit wel een referentie kan zijn indien dit systeem wat langer in gebruik is en natuurlijk niet misbruikt wordt.
Ik denk dat personen gewoon hun gezond verstand moeten gebruiken we merken het snel genoeg als mensen het systeem misbruiken dan zou je gewoon moeten kunnen instellen dat dit persoon geen bedankjes meer kan geven en ontvangen.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Bedankjes

Bericht door Proos »

Bedankt voor jullie opmerkzaamheid!

De bedankjes zijn natuurlijk bedoeld om goede bijdragen aan het forum te stimuleren en voor de goede sfeer. Dus als iemand net even iets beter zijn best doet op zijn post en hij krijgt daarvoor een bedankje, dan helpt dat om een beter forum te worden: inhoudelijk en in onderlinge waardering. Peer-acknowledgement heet dat, en ik was er eigenlijk wel zeer in mijn nopjes de laatste tijd omdat iedereen er zo sympathiek mee om ging en de bedankjes op zo'n goede manier inzette.

Waar het mis gaat is als iemand het systeem misbruikt door overal maar bedankjes voor te geven: dan verliest het zijn waarde. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat Puck dat bewust doet, zeker in combinatie met zijn berichtjes in de topics van anderen om die "weer omhoog" te halen en het leeg halen van zijn berichten. Dat vind ik erg jammer. Ik heb daarom de bedankjes (ruim 800 in een paar uur) van Puck gewist.

Graag verontschuldig ik mij hierbij naar de leden die heel even heel hoog scoorden in de waarderingen, en de leden die een legitiem ontvangen bedankje nu kwijt zijn. Ik vraag jullie begrip omdat ik wel geloof in een systeem waarbij we elkaar kunnen bedanken als we dat echt menen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Re: Bedankjes

Bericht door Jasper J »

Prima zo vooral omdat het systeem best grappig is en in de afgelopen weken inderdaad niet is misbruikt dus het kan wel :cheer: .
Aude Audenda
Gebruikersavatar
rammsander
Lid
Berichten: 1011
Lid geworden op: 31 mar 2010, 15:25
Gegeven: 12 keer
Ontvangen: 9 keer

Re: Bedankjes

Bericht door rammsander »

Kijk ik zie dat alles is opgeschoond bij de bedankjes! Haha er moeten altijd mensen het verpesten of de lol ermee uit gaan halen!
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"

http://oorlogsleven.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Bedankjes

Bericht door Charly1975 »

Misschien dat ik de bedoeling van die bedankjes over het hoofd heb gelezen, maar mij ontgaat het nut ervan. Wordt binnenkort dit forum geïntegreerd in Facebook ofzo?
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Bedankjes

Bericht door Proos »

Er waren twee topics over bedankjes, die ik naar aanleiding van de post van Charly1975 heb samengevoegd. Toelichting over het nut en bedoeling van de bedankjes is nu hier te vinden in mijn laatste berichtje (van gisteren).

Ter geruststelling:
Integreren met Facebook gaan we pas doen na de beursgang van het forum :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Bedankjes

Bericht door Charly1975 »

Proos, hartelijk dank voor de uitleg, het is helder.

Beursgang, zoooow jaren 90 :wink:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1751
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Re: Bedankjes

Bericht door earlymb »

Bedankjes-systeem lijkt me eerlijk gezegd echt volslagen overbodig en zonder enige meerwaarde op een volwassen forum? Een beetje als het stickertje achter je naam op de basisschool :lol:

Maar goed, er is natuurlijk geen verplichting om er iets mee te doen dus veel last heb je er ook niet van. :)
Plaats reactie