Leden

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Leden

Bericht door patrickh »

Proos schreef:

Eens, bij de diverse berichten kun je zien hoe vaak ze zijn geklikt. Dat heeft meer betekenis dan het ledenaantal, toch?


Oke, 1-0 voor jou :wink:
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Leden

Bericht door Proos »

patrickh schreef:Proos schreef:

Eens, bij de diverse berichten kun je zien hoe vaak ze zijn geklikt. Dat heeft meer betekenis dan het ledenaantal, toch?


Oke, 1-0 voor jou :wink:
Haha, ik hoef niet per se gelijk te halen (hoewel, het is wel eens fijn af en toe *) ), want ik ben het simpelweg met je eens dat het ledenaantal absoluut nietszeggend is. Alleen mijn "oplossingsrichting" verschilt.

Is er in algemene zin nog iets van behoefte aan meer statistieken over het forumbezoek?
En waar is dan interesse voor? Misschien dat ik in sommige dingen kan voorzien.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Leden

Bericht door patrickh »

Voorlopig ben ik weer even content :wink: Bedankt voor je uitgebreide antwoorden, waardeer ik!
Magneet
Lid
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 jun 2004, 07:47
Locatie: Budel

Re: Leden

Bericht door Magneet »

Het aantal leden wordt pas interessant als je het als een commercieel getal kan gebruiken. Ik ben zo iemand die maar zeldzaam heel af en toe een keer inlogt maar toch regelmatig hier leest. Toch zou ik het niet fijn vinden als ik dat opeens niet meer zou kunnen.
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4829
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Leden

Bericht door patrickh »

Magneet schreef:Het aantal leden wordt pas interessant als je het als een commercieel getal kan gebruiken. Ik ben zo iemand die maar zeldzaam heel af en toe een keer inlogt maar toch regelmatig hier leest. Toch zou ik het niet fijn vinden als ik dat opeens niet meer zou kunnen.
Maak je geen zorgen hoor, ik duidde meer op leden die nooit meer inlogden, niet degenen die meelezen :wink:
Plaats reactie