Link-pagina

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
earlymb
Moderator
Moderator
Ontvangen: 29 keer

Link-pagina

Bericht door earlymb »

Zou het misschien een idee zijn om op het forum een link-pagina te zetten met links naar de verschillende sites van de leden? Ik zie onder een heleboel namen links staan, maar echt overzichtelijk is het niet. Je zou zo'n op naam van het betreffende lid kunnen zetten en eventueel op onderwerp of land. :)

Grtn

David
PPL
Lid

Bericht door PPL »

In zijn profiel kan iedere user zijn homepage opgeven.
Onder aan elke post staan vier knoppen (profiel - pb - email - www)
Door op de laatstgenoemde te klikken ga je naar de homepage van de debetreffende user.

Iedere user kan zo zijn eigen gegevens bijhouden.
Een lijstje dient namenlijk bijgehouden te worden als er nieuwe users bijkomen of als betsaande users hun vermelding verwjderd willen hebben (om wat voor reden dan ook).
Het kan dus op momenten zo zijn dat een eventueel lijstje niet up-to-date is.

Als iedere gebruiker met een homepage zijn gegevens actueel houdt is het probleem opgelost.

Daarnaast kan je ook nog op klikken op "Gebruikerslijst".
Door daarop te klikken krijg je een lijst van alle geregistreerde gebruikers, gevolgd door woonplaats, registratiedatum, aantal geplaatste berichten en opniuw een 'www'-knop die je naar een homepage verwijst.
Uiteraard zal je de zojuist door mij opegneomde informatie afhankelijk zijn van het feit of de desbetreffende user een en ander (correct) heeft ingevuld in zijn profiel.

Ik hoop je hiermee voldoende informatie te hebben gegeven in deze materie.
Hartelijk bedankt voor je suggestie, op deze wijze kan de crew van het wo2-forum goed de wensen van iedere user invenatriseren.
Wel wijs ik er graag op dat uiteraard niet idere verzoek gehonoreerd kan worden.

Met vriendelijke groet,
PPL
Supermoderator

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.