Cadeautje voor adrian?
- Miesjel
- Lid
Ik doe ook mee 
Maar misschien moet er iemand eens even het initiatief gaan nemen om te zeggen; "deze veiling ga ik proberen te winnen, we hebben zoveel mensen die allemaal bereid zijn 4 euro (voorbeeld, misschien hoeft niet eens iedereen evenveel te betalen, we zitten hier namenlijk met verschillende leeftijden en economische klassen) te betalen, dus zoveel kan ik als maximumbod invoeren.."
Geld overmaken naar Belgie is geen probleem hoor YPPY, anders regelen we wel wat, maar dat gaan we ergens anders uitpraten..

Maar misschien moet er iemand eens even het initiatief gaan nemen om te zeggen; "deze veiling ga ik proberen te winnen, we hebben zoveel mensen die allemaal bereid zijn 4 euro (voorbeeld, misschien hoeft niet eens iedereen evenveel te betalen, we zitten hier namenlijk met verschillende leeftijden en economische klassen) te betalen, dus zoveel kan ik als maximumbod invoeren.."
Geld overmaken naar Belgie is geen probleem hoor YPPY, anders regelen we wel wat, maar dat gaan we ergens anders uitpraten..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
- Miesjel
- Lid
Misschien moet er ook even een topicje (met slotje en linkje naar hier) in het verzamelaars topic gezet worden, omdat er daar veel mensen rondhangen die de bovenste 2 fora niet of nauwlijks lezen, maar wel graag Adrian een (purple) hart onder de riem willen steken..
- Dodo
- Lid
- Miesjel
- Lid
Spreek me er op msn maar eens op aan Dodo, ik leg het je wel even uit.. Desnoods kun je het naar mij overmaken, zodat ik het met de dat van mij mee naar belgie over maak..Dodo schreef:ey, ik doe ook mee! maar heb geen flauw idee hoe ik moet overmaken naar belgie
- gilles
- Lid
-
- Lid
Ik lees dit nu voor het eerst, maar moet zeggen dat ik het een bijzonder leuk plan vind. Ik ga morgen voor tien dagen op vakantie, maar wil best meedoen. Purple Heart lijkt me een goed plan mits dit natuurlijk ook binnen zijn terrein past qua verzamelen. Een replica is natuurlijk out of the question, en daar doe ik niet aan mee. Het gaat trouwens wel om het gebaar.
Laurens
Laurens
- gilles
- Lid
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer: