Rechten Marktplaats op WO2forum.nl

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Ferlex
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2015, 23:12

Rechten Marktplaats op WO2forum.nl

Bericht door Ferlex »

Ik kon geen reden opgeven bij de aanvraag dus daarom maar hier.

Ik heb mij net aangemeld hier op WO2forum omdat ik een advertentie wil plaatsen. Marktplaats.nl verwijdert de advertentie omdat je daar geen persoonsbewijs mag verkopen waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Rechten Marktplaats op WO2forum.nl

Bericht door Proos »

Beste Ferlix,

De reden dat we een procedure hebben rondom toelating tot marktplaats op dit forum, hangt niet af van het geven van een toelichting. We kijken naar de zaken zoals aangegeven in het topic dat je waarschijnlijk al bekeken hebt (aangezien je aangeeft je ook al aangemeld te hebben), voor de zekerheid:
viewtopic.php?f=45&t=17060

Er zijn geen uitzonderingen op de procedure, omdat het de doelstelling van dit forum is om in de eerste plaats een forum te zijn in plaats van een handelspost. Daarnaast moeten we streng zijn om de handel in militaria op dit forum een controleerbare relatie met het verzamelen of historisch onderzoek te laten hebben. Het gebrek daaraan is een van de redenen dat er steeds minder WO2-voorwerpen via markplaats.nl verhandelbaar zijn.

Kortom, de toelichting wordt gewaardeerd, maar weegt niet mee in de procedure. Dat is ook aangegeven in het genoemde topic, waarin ook zaken staan die wel helpen met het toelaten tot de marktplaats op dit forum.

Mocht je alleen lid geworden zijn om en enkel object te verkopen moeten we je helaas melden dat dat niet mogelijk is. Ik kan me voorstellen dat het in dat geval en teleurstelling is. Mocht dat aanleiding zijn voor je om je lidmaatschap te willen beëindigen neem je contact op met mij via een privé bericht of het contactformulier.

Vriendelijke groet,
Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten