Lapijntje,
In principe verplaatsen we vragen naar het archief zodra er een slotje op gaat of als er langer dan twee maanden geen reaktie is geplaatst.
Het is inderdaad met een paar topics gebeurt dat ze te snel waren geplaatst.
Dat heeft te maken met de nieuwigheid van het gebeuren.
Mijn excuses als ik hier en daar een foutje heb gemaakt.
(Ja ik houd mijzelf daar verantwoordelijk voor, aangezien ik afgelopen vrijdag er best ruw doorheen ben gegaan...)
Het is niet mijn bedoeling om topics die beantwoord
lijken zomaar te verplaatsen.
Wat voor mij namenlijk een bevredigend antwoord is, hoeft dat niet te zijn voor de vragenstel(l/st)er.
Daarnaast moet er natuurlijk ook ruimte zijn voor de benodigde 'hoffelijkheden' (bedankt voor het helpnen beantwoorden, thanx voor de suggesties etc.).
Normen en Waarden staan bij
http://www.wo2.nl hoog in het vaandel !
Wat betreft het verplaatsen van topics tegen de wil van de opener staat in een sticky welke weg bewandeld kan worden.
We zullen daar niet al te streng in zijn en zeker niet tegen een usual/regular zoals jij (

)
De Sticky is echter nogal streng en formeel gesteld omdat er nogal veel bezoekers langskomen die zich niet registreren.
Ondanks het feit dat ze van harte welkom zijn, moet het beleid enigzins worden aangepast om misbruik en wildgroei op dit forum te voorkomen.
Bij 'afwijkend' gedrag zijn ze namenlijk veel lastiger op te sporen en aan te spreken op hun gedrag.
Dit doordat sommigen zich verschuolen achter fake-mailadressen en proxy-servers van hun school.
Gelukkig heb ik het hier nog niet zo ernstig gezien, maar de ervaringen van de moderators op andere discussie sites hebben ons voorzichtig gemaakt.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Om duidelijk de groundrules neer te leggen, moet je af en toe wel eens duidelijke taal bezigen.
Ik hoop je wat inzicht te hebben gegeven over de beslissingen, maar sta open voor verdere discussie in deze.
Overigens zie ik dat het 'probleem' inmiddels is verholpen en je geliefde muziek-onderwerp weer op zijn (juiste) plaats staat.
Nogmaals mijn excuses als mijn enthousiasme enige onduidelijkheid hebben gecreerd overde werking en moderatie van deze site.