"suggestie" i.v.m. posten op marktplaats

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Willem ter Haar
Lid
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Als men dus een regel in gaan stellen dat men zoveel aantal berichten gepost moet hebben om toegang te krijgen dan benadeel je de beginnende verzamelaar denk ik.

Mensen die nog geen handigheid hebben op een forum en geïntresseerd zijn geraakt in het WO2 gebeuren neem je dus nu de kans tot leermomenten weg. Dit lijkt me niet de bedoeling.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 13 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Willem ter Haar schreef:Als men dus een regel in gaan stellen dat men zoveel aantal berichten gepost moet hebben om toegang te krijgen dan benadeel je de beginnende verzamelaar denk ik.

Mensen die nog geen handigheid hebben op een forum en geïntresseerd zijn geraakt in het WO2 gebeuren neem je dus nu de kans tot leermomenten weg. Dit lijkt me niet de bedoeling.
Hier ben ik 't mee eens. Een afgeschermde martkplaats zou dan ook alleen als aanvulling mogen gelden, maar volgens mij is zoiets nu nog niet echt nodig.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Over het algemeen komen er dagelijks dezelfde verzamelaars. Een handelaar tussendoor misschien, maar last ervan heb ik niet!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie