Dat is ook zeker niet dé aanleiding voor het zure sfeertje en nogmaals, kritiek of tips zijn welkom. Alleen heb ik soms de indruk dat het forum een beetje te vergelijken is met een voetbalclub: iedereen vindt er wat van en iedereen zou zelf een veel betere trainer (moderator/beheerder) zijn.patrickh schreef:Juist, die laatste alinea viel ik dus ook over, en slaat ook nergens op. Kugel, concrete ideeën heb ik al vaker gegegeven, netzozeer als commentaar op bepaalde dingen. Niets mis mee toch? Dat is toch geen zuur sfeertje creëren? Maar je zegt het zelf al, beheer en mods bepalen. Zal me dan ook nergens meer mee "bemoeien". Posten blijf ik uiteraard wel doen op vragen van forumleden, want volgens mij deed ik dat al veelvuldig op een POSITIEVE manier...
Mijn ego is niet gekrenkt, zozeer identificeer ik me niet met mijn rol op het forum.
Ik ben hier zelf jaren geleden lid geworden omdat ik interesse had (en nog steeds heb) in de WO2 en zin had om hierover te discussiëren met anderen in het Nederlands. Daarnaast wilde ik beginnen met verzamelen en ook eventuele aankopen bespreken/tonen.
Uiteindelijk ben ik na jaren eens gevraagd om moderator te worden, iets waar ik niet lang over hoefde na te denken omdat het forum in zijn bloeitijd was en ik er sowieso dagelijks actief was. Daarnaast wilde ik me best inzetten om het voortbestaan van dit mooie platform mede te bewerkstelligen.
Ik vind het nog steeds leuk om moderator te zijn en ik zit echt niet geïrriteerd achter m'n computer en denk 's nachts in bed na over wat mensen hier typen. Hopelijk is dat niet hoe mijn eerdere posts zijn overgkomen.
Ik vind het gewoon fijn als iedereen het hier leuk heeft en er een gezellige sfeer is, niet alleen voor mezelf maar voor ons. Ik heb ook geen hekel aan leden zoals Guy, ik stoor me alleen soms aan zijn houding, maar dat blijft beperkt tot mijn tijd op het forum en maakt niet dat ik een persoonlijke wrok tegen hem koester. Het is maar een forum en we kennen elkaar niet eens.

Ik zie gewoon niet echt wat ik persoonlijk zou kunnen veranderen/verbeteren om dit forum weer omhoog te trekken. Wellicht minder vaak op dit soort discussies reageren, of te allen tijde een positieve insteek nastreven? Dat probeer ik bij deze!

Ik, en ik denk alle andere teamleden met mij, heb het beste voor met iedereen en met het forum. Ik heb het liefst helemaal geen onenigheden met leden, maar dat is gewoon een illusie in een situatie waar veel mensen bij betrokken zijn. Er zijn altijd wel visies die met elkaar botsen, gelukkig is dat momenteel niet het geval binnen het forumteam. Kritiek van de leden op het bestuur is echter altijd welkom, maar het is niet altijd even makkelijk, realistisch en wenselijk om deze ook geheel door te voeren.
Ik laat het hier nu ook verder bij: het forum heeft wat mij betreft zin zolang Proos er geld en tijd in wil steken en er leden zijn die het de moeite waard vinden om hun tijd hier te spenderen en berichten te plaatsen.
Groet, Kugel!