Meer dan 4x omhooghalen van een verkooptopic

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
utmi
Lid
Berichten: 804
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 18 keer

Meer dan 4x omhooghalen van een verkooptopic

Bericht door utmi »

Marktplaatsregels:
10.Topics mogen maximaal 4 keer omhoog gehaald worden door de topicstarter, dit is inclusief het omhooghalen in verband met wijzigingen in de advertentie, dus mocht een item onhold zijn of verkocht zijn dan is daar de speciale "Wijzig" knop voor. Deze regel gaat in vanaf heden en post voor de datum van 27-10-2009 worden daarbij niet meegeteld.

Laat ik eens de zeur zijn, maar bovenstaande spreekt voor zich. Het marktplaats gedeelte ook.v :frownno:
Their name liveth for evermore
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Meer dan 4x omhooghalen van een verkooptopic

Bericht door Proos »

Dank voor de herinnering Utmi. Ik kan me voorstellen dat het storend is en er is ook door de beheerders/moderators onvoldoende op gelet. Graag val ik daarom je opmerking bij, en doe dat namens het forumteam.

We zullen er ook meer op toezien. Forumleden kunnen (via pb) worden aangesproken op ongewenst uppen en bij storende herhaling toegang tot de marktplaats-onderdelen (al-dan-niet tijdelijk) verliezen. Het toezien en aanspreken zal vanzelfsprekend niet met terugwerkende kracht gelden. Het is goed te begrijpen dat een en ander gewoon wordt en regels wat op de achtergrond verdwijnen. Bij dezen is iedereen opnieuw vriendelijk op de regel gewezen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
utmi
Lid
Berichten: 804
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 18 keer

Re: Meer dan 4x omhooghalen van een verkooptopic

Bericht door utmi »

Bedankt. De nuance zit hem denk ik ook in de inhoud van het uppen; als er een paar keer meer dan 4x geupped wordt is dat voor mij geen probleem, mits het relevant is zoals bij bv. korting. Een bericht, zelfs meerdere, met bv. 14 ups is inderdaad storend. Ik snap ook niet dat de poster zelf niet bedenkt dat er dan blijkbaar geen interesse is...
Their name liveth for evermore
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Re: Meer dan 4x omhooghalen van een verkooptopic

Bericht door okke »

Je kan een bericht zelf melden aan de moderators. Klik daarvoor op het uitroepteken rechtsboven het bericht.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Plaats reactie