vraagje

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
stuka f

vraagje

Bericht door stuka f »

ik ben hier sinds 2010 en had hier toch een reeks posts en nu zie ik dat ik maar 3 (nu waarschijnlijk 4.... :bonk:) berichten heb ... weet er iemand waar mijn andere berichten naar toe zijn?
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: vraagje

Bericht door Proos »

Voor je in de database gekeken, maar daar staan er maar echt 4.

Misschien stonden ze allemaal in één topic dat om een bepaalde reden is weggehaald, maar dat is onwaarschijnlijk omdat we bijna altijd liever verplaatsen naar een afgeschermd gedeelte voor moderators.

Ik kan niet verder terugkijken dan in de oudste backup (iets meer dan een jaar oud, 9 januari 2017). Daarin vind ik helaas ook niet meer berichten (maar 1, die andere 3 zijn allemaal van later).
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
stuka f

Re: vraagje

Bericht door stuka f »

Bedankt.
Maar ik had hier wel door de 100 posts, en zelfs topics gestart, daar kunnen zeker nog wel wat leden over getuigen.
Vreemd!
Niet dat mijn inbreng zo belangrijk was, alleen heb ik dit nog nooit eerder ergens meegemaakt...
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: vraagje

Bericht door Proos »

Ik kan helaas niet verder terugkijken dan 9 jan 2017. Als er dus berichten zijn verdwenen is het van voor die tijd geweest en kan ik nu niets meer achterhalen over eventuele oorzaak of de berichten zelf.
Wel valt op dat je in de groep voor beginnende leden zit. Je gaat daar automatisch uit bij een bepaald aantal berichten, maar je komt er niet weer automatisch terug in. Ik zit te denken: had je misschien een ander account? Op IP zie ik niks, maar eventueel met een ander oud(er) e-mailadres? Als je mij een evt. oud adres stuurt (via pb) kan ik omgekeerd zoeken. Als dat het ook niet is heb ik niet echt ideeën meer.

Ik haal je nu meteen even uit de groep van beginnende gebruikers :-)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: vraagje

Bericht door Proos »

Pardon, zag het verkeerd: is alleen de "rang" bij de naam, je zit inderdaad niet in de groep.

Blijft onduidelijk, ik heb geloof ik geen oudere databases, ik zal nog even kijken of ik wat heb. Waarschijnlijk niet, omdat die dingen aan de maat zijn.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: vraagje

Bericht door Proos »

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
stuka f

Re: vraagje

Bericht door stuka f »

Neen, dat ben ik. :-)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: vraagje

Bericht door Proos »

Ah, fijn! Volgens mij is het raadsel dan opgelost en zijn de posts terecht!

P.S. Het is wel de bedoeling dat je dan een van de twee accounts kiest om mee te werken, omdat je (per persoon) maar maximaal één account mag hebben op het forum.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
stuka f

Re: vraagje

Bericht door stuka f »

Ja best mijn eerste account!
Ik begrijp nog altijd niet goed hoe ik aan die tweede ben gekomen, heb onlangs een computer crash gehad...moet daar iets met te maken hebben...
Bedankt voor uw tijd en sorry voor het ongemak.
Gebruikersavatar
stukaf
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: 19 jan 2014, 16:21

Re: vraagje

Bericht door stukaf »

En het werkt!
Ik begrijp er niet veel van, want het werkt met exact hetzelfde wachtwoord...
Maar goed, het is verder onbelangrijk.
U mag "stuka f" verwijderen, indien mogelijk.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: vraagje

Bericht door Proos »

Done! En fijn dat het opgelost is: ik sluit dit topic.
Welkom terug op het wo2forum (in het juiste account) :-)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten