na 3 weken nog geen lid van mp onderdeel??

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Opgeheven account 9640

na 3 weken nog geen lid van mp onderdeel??

Bericht door Opgeheven account 9640 »

hallo iedereen.

zo'n 3 weken geleden heb ik een verzoek gedaan om lid te mogen worden van het topic MP,(zowieso een vreemde regel. je bent lid van het forum of niet.?) maar nog steeds kan ik geen berichten plaatsen in dit onderdeel. waarom duurt dit zo lang en komt er geen enkele terugkoppeling van moderators etc?

groet, een gefrustreerd mede-lid
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: na 3 weken nog geen lid van mp onderdeel??

Bericht door Proos »

Ik begrijp dat dit frustrerend is maar we zijn in de eerste plaats een forum. Het verhandelen van voorwerpen uit de Tweede Wereldoorlog is een gevoelig onderwerp. Ook zijn er een aantal wettelijke bepalingen waar we mee te maken hebben. Onder andere dat er geen voorwerpen verkocht mogen worden aan het grote publiek als zij symboliek van het nazi tijdperk dragen. Wel mag er gefaciliteerd worden in geval mensen duidelijk verzamelaar of historicus o.i.d. zijn, en zij omwille daarvan er mee bezig zijn.

Dat verhandelen op dit forum is een bijzaak en er Is dan ook geen regel die zegt dat je na 3 weken toegelaten kunt worden. Lees er hier meer over:

viewtopic.php?f=45&t=17060

Er zijn zelfs mensen bij die al 5 jaar op de wachtlijst staan. De regel is er eigenlijk juist voor die mensen. Zij zijn bijvoorbeeld alleen lid geworden voor het marktplaatsonderdeel.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Opgeheven account 9640

Re: na 3 weken nog geen lid van mp onderdeel??

Bericht door Opgeheven account 9640 »

thanks.
ik snap je punt.
Plaats reactie