Mooie site!

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hcokmot
Lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 04 feb 2003, 19:15

Mooie site!

Bericht door hcokmot »

Vet mooie site!

Had ik veel eerder moeten zeggen! Hoe lang bestaat deze site al?
Wees Meester en Vormgever van Jezelf ~ F.Nietzsche
lapijntje
Lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 22 okt 2002, 17:56
Locatie: België (Bredene)

Bericht door lapijntje »

Ja heh! Vind ik nou echt helemaal ook!! :lol: En zoals eerder gezegd, super interessant forum!!
Maar ik - met mijn kleine vleugeltjes - wil de hele wereld zonnig kleuren...
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

De site bestaat al vrij lang. Tenminste 2 jaar nu volgens mij. Precieze tijd moet Proos maar even beantwoorden. Dit forum bestond toen in een hele andere vorm. Ik zou zo niet weten of mensen die nu gerigistreerd staan toen ook al geregistreerd waren... Het forum is toen compleet vernieuwd en is sinds eind januari 2002 online in deze vorm. In de tussentijd is er overigens wel wat aan geknutseld om tot het ideale concept te komen. Voor nu zijn we tevreden want het begint goed te lopen. In de toekomst zullen we zeker een aatal dingen veranderen. Want stilstaan is achteruit gang!

De hoofdsite wo2.nl is pas geheel vernieuwd overigens, maar dat zullen de meeste wel opgemerkt hebben.

Proos, nog toevoegingen?
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ja, daar kan ik nog wel wat aan toevoegen. Moet ik wel even voor graven hoor!

De allereerste versie van de website kwam 12 november 2000 online.

Let wel; dat was toen nog niet op http://www.wo2.nl, maar zo'n adres met een hele lange url. Zo van: h.ttp://members.naambedrijf.nl/klant4509/~web/wo2

:)

Een tijdje later werd ww.wo2.nl aangevraagd, dat was toen al in het nieuwe jaar. Dus ergens in 't begin van 2001. Even opgezocht, volgens de Stichting Internet Domein Registratie:

Datum eerste registratie 23-02-2001

Toen duurde 't nog even om de website aan te passen en wat uit te breiden. Laten we 't houden op maart 2001. Er is heel hele lange tijd niets aan gedaan en ook is de complete site + forum nog een half jaar uit de lucht geweest in verband met een server-crash. Aangezien alles uit eigen zak betaald moest worden liet het allemaal even op zich wachten.

Overigens bestaat dit forum nog niet vanaf januari, maar een paar maanden later, aangezien de bestaande database overgenomen is van een oudere. Dus ook die datum is nog van voor de servercrash. In ieder geval hebben leden van het eerste uur twee keer een nieuw wachtwoord moeten aanmaken in verband met database-migraties.

Volgens mij is de site zo rond september weer online gekomen en daarbij werd ook een nieuw forum geinstalleerd (het huidige).

Maar heel precies heb ik 't allemaal niet meer bijgehouden.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
hcokmot
Lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 04 feb 2003, 19:15

Thanks!

Bericht door hcokmot »

Hy Proos & Martijn!

Thanks for the info en veel succes verder met de site! :D

Wie waren er trouwens vanaf het prille begin bij betrokken?
Wees Meester en Vormgever van Jezelf ~ F.Nietzsche
Plaats reactie