Het is maar een voorstel...

Dan heb ik wat gemist.... Persoonlijk lijkt het mij overzichtelijker, zodat mensen eerder iets kunnen vinden over hun onderwerp. Bijvoorbeeld ik, als verzamelaar Brits, vind het op een gegeven moment best "vervelend" worden om onder verzamelaars constant Duits te zien. Gelukkif zijn er wel afwisselingen. Maar zo heeft iedereen zijn "eigen" onderwerp.... snapt?Dodo schreef:Volgens mij hebben we het hier al over gehad
Jah klopt heb je gelijk in. Zo doe ik dat nu ook. Maar als je de Duitse en Geallieerd allemaal gescheiden houdt. Krijg je wel meer overzicht in de gestelde vragen over een Duits, Engels enzo onderwerp. Of het gaat werken in weet het niet, maar zou het wel willen proberen.robin.h schreef:Ik zou het persoonlijk niks vinden.En als je geen duitse onderwerpen wil zien bijvoorbeeld,dan kijk je toch gewoon niet in het topic? En tot iemand iets post waarvan hij geen verstand van heeft,kan ook met het nieuwe ''systeem''(Die verschillende onderwerpen) dan voorkomen,ligt gewoon aan de persoon zelf.Als ik iets niet zeker weet,of ik heb er geen verstand van,dan reageer ik gewoon niet. Zo simpel is dat! Thats my opinion