Inbox vol ( 100% ) oudere berichten verwijderd?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Roel R.
Lid
Contacteer:

Inbox vol ( 100% ) oudere berichten verwijderd?

Bericht door Roel R. »

Is dat zo? Ik had pm's vol met belangrijke info, etc staan in mijn box, en ni zijn ze weg.

Is het zo dat als je box vol is, oudere automatisch verwijderd worden :?
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Volgens mij kun je dan gewoon geen nieuwe berichten meer ontvangen. Limiet is momenteel 50 berichten in je inbox, 70 in de sentbox en nog eens 50 in je savebox.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

wel, ze zijn weg, ik heb ze niet verwijderd, en er komen berichten aan terwijl de box 100% vol was. Overigens komen ze niet altijd allemaal aan merk ik.
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Contacteer:

Bericht door Proos »

Lijkt me niet dat phpbb het ene wel aan laat komen en het andere niet. Het is óf wel óf niet?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Die andere Timo
Lid

Bericht door Die andere Timo »

Als de box vol is dan verdwijnt bij elk nieuw bericht de oudste uit de lijst. Op AHF kwam ik daar ook pas achter toen interessante berichten al verdwenen waren.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik neem aan dat er met de savebox niets gebeurt is? Heb de omvang van die ruimte verdubbeld naar 100, dan kun je belangrijke berichten van de inbox naar de savebox verplaatsen.

Overigens heeft iedereen nu die ruimte in de savebox.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Ik wou net een stel berichten verwijderen, me inbox zat bijna vol. Dus heb een paar aangeklikt, en nu is alles weg? Of heb ik mss op een verkeerde knop gedrukt :(

//Edit:
Verkeerde knop..
Is het mogelijk om de recente berichten terug te krijgen? Niet dat t zo'n ramp is, maar wel prettig..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Contacteer:

Bericht door Proos »

De server maakt elke avond automatische backups van de complete database en bewaard deze gedurende zeven dagen (ik heb dus continue zeven backups van de database), maar het is niet mogelijk om daaruit individuele stukken terug te zetten. De backup moet je je voorstellen als een heel groot bestand van meer dan 100mb waarin alle informatie door elkaar zit. Stel dat je nog weet hoe een regel tekst ging kan ik wel eens ctrl+f 'en voor je, maar ik geef je weinig hoop.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Oke, laat dan maar. De echt belangrijke informatie gaat via mail, pb is voor mij voornamelijk die opstap naar de mail.

In ieder geval, harstikke bedankt!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie