Vervoer naar de meeting!

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Vervoer naar de meeting!

Bericht door Nico Roelofs »

Uit alle hoeken van Nederland en België komen forumleden naar de meeting in Oosterbeek. Je kunt natuurlijk alleen reizen. Maar je kan ook misschien iets met andere afspreken om samen te reizen. Je kunt samen reizen met de trein of bus maar ook met een auto als daar de mogelijkheid voor is. Samen reizen is natuurlijk ook gezelliger en kan ook voordeliger zijn in de portemonnee.

In dit topic kun je uitzoeken uit welke hoeken van Nederland en België forumleden komen en wat de mogelijkheden zijn om samen naar de meeting te komen.

Om 10:30 uur op 9 april verzamelen we buiten bij de ingang van het Airborne museum. Het programma wat daarop volgt zal later bekend worden gemaakt.
Laatst gewijzigd door Nico Roelofs op 05 jan 2005, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Inderdaad, mensen die bereid zijn leden op te pikken om samen naar de meet te gaan kunnen hier reageren.
Maar natuurlijk kan iemand die graag mee wil rijden met iemand hier ook een oproep plaatsen.

Zelf kom ik uit Friesland, dus als er mensen zijn die uit mijn regio komen of denken op de route te zitten laat het mij maar weten mogelijk dat ik iets voor die gene kan betekenen.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Als ik kan - nog niet 100% zeker - kom ik hoogstwaarschijnlijk gemotoriseerd die kant op. Auto van ouders, dus vanuit Weert.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Yorick
Lid
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jan 2004, 18:49
Locatie: Doorwerth, vlakbij Arnhem

Bericht door Yorick »

met m'n mountainbike kom ik weer vanuit Doorwerth aankakken :)
"Arnhem bridge. And hold it!"
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Rijden er regelmatig bussen tussen het station van Arnhem en Oosterbeek? Ik weet dat je tot in Oosterbeek met de trein kan, maar Arnhem scheelt me toch al één overstap (en een hoop tijd)

Maar ja, misschien geraak ik er wel op een andere manier :)
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Voor de mensen die toch met de trein komen kan ik eventueel oppikken op Arnhem station. Weet nog niet of ik met de auto kom of met de bus ga. Maar als je niet weet waar het Airborne museum is dan kan je eventueel met mij vanuit Arnhem richting Airborne museum gaan.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

antwerpx schreef:Rijden er regelmatig bussen tussen het station van Arnhem en Oosterbeek? Ik weet dat je tot in Oosterbeek met de trein kan, maar Arnhem scheelt me toch al één overstap (en een hoop tijd)

Maar ja, misschien geraak ik er wel op een andere manier :)
Er rijden van uit Arnhem zo wel treinen als wel trolly bussen naar Oosterbeek.
Ik verwacht op zaterdag geen problemen omtrent de bereikbaarheid van Oosterbeek.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

antwerpx schreef:Rijden er regelmatig bussen tussen het station van Arnhem en Oosterbeek? Ik weet dat je tot in Oosterbeek met de trein kan, maar Arnhem scheelt me toch al één overstap (en een hoop tijd)

Maar ja, misschien geraak ik er wel op een andere manier :)
Ik zal uitzoeken voor je hoe het zit met de bus tijden naar Oosterbeek vanuit Arnhem. Maar zoals ik net al aangaf kun je vanuit Arnhem met mij met de auto of bus richting Airborne museum gaan.
Yorick
Lid
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jan 2004, 18:49
Locatie: Doorwerth, vlakbij Arnhem

Bericht door Yorick »

Lijn 86 bij de grote bushalte direct rechts als je het treinstation uit loopt, gaat grofweg om het half uur en Lijn 1 bij de kleinere bushalte, die wat verderop naar links ligt, gaat dacht ik zelfs om het kwartier.
beide stoppen vlak voor en vlak na het museum.
"Arnhem bridge. And hold it!"
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Yorick schreef:Lijn 86 bij de grote bushalte direct rechts als je het treinstation uit loopt, gaat grofweg om het half uur en Lijn 1 bij de kleinere bushalte, die wat verderop naar links ligt, gaat dacht ik zelfs om het kwartier.
beide stoppen vlak voor en vlak na het museum.
Bedankt voor deze informatie Yorick, zo zie je dat het museum met het openbaar vervoer ook prima te bereiken is.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Als Proos met de auto gaat, zou ik graag een plaatje bemachtingen in de proosmobiel, anders kom ik met de trein
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Ik heb Mooyman net gevraagd of ik met hem mee kan rijden :)
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Jurryt schreef:Ik heb Mooyman net gevraagd of ik met hem mee kan rijden :)
Gaat goed komen Jurryt :wink:.
Collector of uniforms of the enemy
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Top! Nou, dan zie ik jullie denk ik ook allemaal!
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Iemand die nog langs Apeldoorn komt en een gezellige jonge knaap wil meenemen??
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Plaats reactie