Verzamelaarswebsite?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Om te beginnen dit lijkt me een eerder haalbaarder idee dan een gezamelijke tentoonstelling. Dus stel dat dit van de vloer komt.... en alles is klaar met de site.....daarna kunnen we gaan kijken voor eventueel een gezamelijke tentoonstelling. Maar dan zou het wel handig zijn om mensen te hebben die beetje goed overweg kunnen met site's bouwen (Jurryt?!?) en ook zouden willen hebben. Met alle respect dat het niet zo freewebs site word.

Rick
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Btw als het aan mij ligt zou het in het engels gemaakt worden, weet niet hoe jullie er over denken.

Rick
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Ik kan wel wat regelen, alleen moeten er duidelijke plannen gemaakt worden. Bijvoorbeeld hosts kan ik kopen coders kan ik krijgen en designen kan ik wel met evt. andere mensen. Alleen dan moet je wel rekening houden dat er wat geld aan vast zit ivm host e.d.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Een dommeinnaam is mogelijk al geregeld....

Ik zou het liever in het nederlands zien persoonlijk, mogelijk met een Engelse versie in het vooruitzicht.
Laatst gewijzigd door Peter M op 10 feb 2005, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Jurryt schreef:Alleen dan moet je wel rekening houden dat er wat geld aan vast zit ivm host e.d.
Ligt eraan hoe groot de site word, als ik sommige plannen hier lees zal je best wat bandbreedte nodig hebben :lol:. Stel dat het allemaal lukt etc. etc. en er komen veel bezoekers, dan zal er vast wel een handelaar o.i.d willen sponsorten d.m.v. banner.

Rick
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Dat zal allemaal wel meevallen, gezien de foto's al gerust op wo2.nl/gallery kunnen.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Misschien een optie om de artikelen meteen in het engels te vertalen? dubbel zo veel publiek en qu sponsors en de grote van site kan enkel groeien! maar eerst maar eens dit uitbreiden!
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Misschien ook nog stukje voertuigen erbij?

Rick
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

denk dat je het dan wat te uitgebreid maakt! hou het eerst maar eens hier hij! niet te veel op je nek halen!
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Sponsoring lijkt mij geen goede zaak, en zeker niet van een handelaar als je er ook een referentiewerk van wilt maken.

Ik vind persoonlijk toch dat we best in het nederlands beginnen, dat is voor velen al moeilijk genoeg :P
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Guido schreef:denk dat je het dan wat te uitgebreid maakt! hou het eerst maar eens hier hij! niet te veel op je nek halen!
Ach jah, je kan ze natuurlijk ook onder overig plaatsen :lol:

Rick
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

denk dat je eigen spullen laten zien beter is.. of jij moet een sherman tank hebben etc?
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Zullen wij eerst gewoon kijken of het überhaupt wat word? We zitten nu wel plannen e.d. te maken. ALleen kunnen we eerst niet eens kijken hoeveel banbdreedte e.d. wij nodig hebben, zodat ik kan informeren naar kosten. Als we dit hebben gedaan kunnen we beter plannen wat er allemaal in moet komen te staan (Zoveel dingen, moet je zeker deeltitels etc etc hebben, dus waarschijnlijk word het dan duurder)
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Kunnen we dit niet in DÉ wo2 chat bespreken? Praat wat makkelijker.

Rick
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Skylighter schreef:Kunnen we dit niet in DÉ wo2 chat bespreken? Praat wat makkelijker.

Rick
Uitstekend, ik ben daar.
Plaats reactie