Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Veel succes allemaal.
Ik ben al enige tijd bezig om mijn verzameling op het internet te zetten als een soort online museum (zie mijn website). Het is veel werk maar zeker ook heel leuk om te doen.
Ik zie dat er aardig wat ideen over los komen das leuk!!
We moeten zo wieso kijken hoeveel members er mee willen in dit project!!
En dan pas afspreken wie doet wat en hoe gaat het er uit zien!!
Lijkt mij hoor lol!!
Heb er wel zin in!!
zalig idee lijkt me!
vooral omdat er niet echt veel referentie sites zijn in het nederlands enzo....
pracht idee, helaas zitten we wel met de kosten van de site (wat je bij een tentoonstelling kan onderdrukken door inkom enzo....redelijk moeilijk om hier ook inkom te vragen...)
mooi idee, maar de foto's (veel ruimte nodig, en redelijk snelle server hebben....)
mischien dat proos ons alvast opweg kan helpen met de site zelf...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
saimen schreef:zalig idee lijkt me!
vooral omdat er niet echt veel referentie sites zijn in het nederlands enzo....
pracht idee, helaas zitten we wel met de kosten van de site (wat je bij een tentoonstelling kan onderdrukken door inkom enzo....redelijk moeilijk om hier ook inkom te vragen...)
mooi idee, maar de foto's (veel ruimte nodig, en redelijk snelle server hebben....)
mischien dat proos ons alvast opweg kan helpen met de site zelf...
We moeten eerst maar plannen maken Daarna kunnen wij kijken van hoe en wat, design/coder etc etc.
ik stel wel voor dat we bijvoorbeeld afspreken wie welk item beschrijft,foto's neemt en wie de admin van de site word...
de gallerij kan je niet echt artikels toevoegen (best jammer)
mvg
simon
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Het beste is om héél klein te beginnen. Enkele artikels over markeringen op hulzen bv. kunnen naderhand wel, maar echt raadzaam lijkt het mij niet om te ver over munitie uit te wijden op een nederlandse site.
Het grootste aantal van de medewerkers zou in staat moeten zijn deftige artikels te schrijven, zij het historisch, zij het op militariavlak. Voor technische zaken hebben we normaal gezien met één à twee mensen genoeg, de belangrijkste zaak is dat de site gevuld wordt.