Kosten perimeter wandeltocht (forummeeting 9 april)!?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Kosten perimeter wandeltocht (forummeeting 9 april)!?

Bericht door Nico Roelofs »

Voor de forummeeting op 9 april bij het Airborne museum is er een perimeter wandeltocht in de planning. Nu hebben we geïnformeerd naar wat de mogelijkheden zijn voor een gids die ons dingen gaat vertellen bij de tocht.

De mogelijkheden voor een gids zijn er. Bij een hele grote groep, te denken aan ongeveer 30 personen komen er zelfs 2 gidsen en dan zal de groep ook worden gesplitst.

Maar dit zijn helaas geen vrijwilligers. Er zitten dus wat kosten aan verbonden. Ze vragen 5 euro per persoon exclusief btw. Inclusief btw zal dit neerkomen op ongeveer 6 euro per persoon. Ook komen er nog 15 euro reserveringskosten bij. De kosten dan zullen dan ongeveer 6,50 euro per persoon worden.

Omdat wij zoveel mogelijk rekening met iedereen willen houden, willen we graag van jullie weten wat jullie van de kosten vinden.

Mocht het zo zijn dat er te veel mensen zijn die de kosten voor de wandeltocht te hoog vinden en op deze manier dan niet naar de meeting komen. Willen we ook vragen of er een forumlid of leden zijn die bereid zijn zelf een verhaal te vertellen. Maar deze persoon of personen moeten dan wel wat kennis hebben van de gebeurtenissen in de omgeving. Dus als er mensen zijn die bereid zijn zelf te vertellen bij wandeltocht dan horen wij dat ook graag.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Ik vind het wel een goed idee, kom op 6.50 is nix...Ik doe wel mee!
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Laat trouwens niet alleen weten als je het te duur vindt maar ook als je er geen problemen mee hebt. Zo weten we ook gelijk dat je het topic gezien hebt.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Als ik kom (het is nog niet zeker) Heb ik er geen problemen mee...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Ik heb er geen problemen mee.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik ga vast sparen en dan heb ik tegen die tijd wel 6.50 :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Tuurlijk geen probleem mee, anders kunnen we toch wat uit onze collecties verkopen... :shock: :shock:
Laatst gewijzigd door jeroen1944 op 04 mar 2005, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Tegen die tijd komt de kinderbijslag van mijn dochter weer binnen, dus zijn de kosten geen probleem.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Hell-Fire
Lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 19 aug 2004, 11:35
Locatie: Almere, Nederland

Bericht door Hell-Fire »

Prijs valt best mee, ik heb er geen problemen mee
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

O_o omfg, 6.50!!!! das aso veel!


Neen, geen problemen mee
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik zal ook wat uit de sigarenkistjes en sokken-onder-de-matras kunnen schrapen :)

Als die gidsen enkele weken op voorhand gereserveerd moeten worden kan het probleem zich wel voordoen dat sommigen een paar dagen voor de meet afzeggen en we zo misschien met een gids teveel zouden kunnen zitten.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Voor mij ook geen probleem.

Mensen die er wel een probleem mee hebben kunnen ook een pb naar Nico sturen zodat ze hier niet openlijk op het forum hoeven te zeggen dat ze geen 6.50 voor de meet kunnen/willen betalen.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

antwerpx schreef:Ik zal ook wat uit de sigarenkistjes en sokken-onder-de-matras kunnen schrapen :)

Als die gidsen enkele weken op voorhand gereserveerd moeten worden kan het probleem zich wel voordoen dat sommigen een paar dagen voor de meet afzeggen en we zo misschien met een gids teveel zouden kunnen zitten.
Jah klopt dat is wel een nadeel. Maar ik ga maandag ook weer even met haar bellen. Want ik wil ook weten of er van te voren betaald moet worden of op de dag zelf. Maar hopelijk kunnen we aan de hand van dit topic wel aangeven hoeveel leden we kunnen verwachten.
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Als ik kom, heb ik er ook geen problemen mee.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik kom zeker (t staat in me telefoon :) ) en die 6,50 vind ik geen probleem!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie