Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
junior schreef:Ik zal me niet in deze discussie mengen maar een pittig detail vind ik toch dat zowaar 70% (?) van al de verzamelaars die items beoordelen etc. in de secties "Geallieerd" en "As-Mogendheden" uitermate jong is!
Junior
Uitermate jong? wat is dat in jou ogen? Als ik mij niet vergis ben jij toch ook nog maar 15/16 jaar?
Uitermate jong, wat ik hier bedoel is -16. Er zitten niet echt veel "volwassenen" (no offense naar de min achttienjarigen toe ) maar toch hoofdzakelijk met de gem. leeftijd van 16 jaar?
Junior
Jurryt schreef:
junior schreef:Ik zal me niet in deze discussie mengen maar een pittig detail vind ik toch dat zowaar 70% (?) van al de verzamelaars die items beoordelen etc. in de secties "Geallieerd" en "As-Mogendheden" uitermate jong is!
Junior
Uitermate jong? wat is dat in jou ogen? Als ik mij niet vergis ben jij toch ook nog maar 15/16 jaar?
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Ja inderdaad, uitleg. Uitleg is wat ik wl, ik zie niet in waarom jij hier gewoon een paar van mijn berichten quote?!
Ik snap het inderdaad niet, daarom vraag ik uitleg. En als iedereen "op msn" het wel snapt, waarom zeg je dan niet hier aan mij (of per PB) wat je hen hebt gezegd want blijkbaar is dat veel duidelijker...
junior schreef:Uitermate jong, wat ik hier bedoel is -16. Er zitten niet echt veel "volwassenen" (no offense naar de min achttienjarigen toe ) maar toch hoofdzakelijk met de gem. leeftijd van 16 jaar?
Junior
Jurryt schreef:
Junior
Waarop basseer jij dit? Gemiddelde leeftijd zal zwerven rond de 18-20 jaar. We hebben genoeg 20+ en zelfs 30/40+ op het forum.
Waarop ik mij basseer? Op mijn eigen bevindingen van het toch wel dik jaar dat ik hier post! De echt actieve posters in Verzamelaars zijn toch wel gemiddeld -18? Ja, je hebt wel mensen van +18 zoals Jeroen1944 en Johan Willaert en Nico Roelofs maar toch...
Junior
Jurryt schreef:
junior schreef:Uitermate jong, wat ik hier bedoel is -16. Er zitten niet echt veel "volwassenen" (no offense naar de min achttienjarigen toe ) maar toch hoofdzakelijk met de gem. leeftijd van 16 jaar?
Junior
Jurryt schreef:
Waarop basseer jij dit? Gemiddelde leeftijd zal zwerven rond de 18-20 jaar. We hebben genoeg 20+ en zelfs 30/40+ op het forum.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA