Dat is de reden waarom ik van discussies hou, mijn reacties zijn niet nutteloos, ze zijn pas nutteloos als het 'publiek' ze niet begrijpt, en dan is de poster er weer om ze verder te verklaren..
De meeste berichten van jou zijn nutteloos, omdat jij niet begrijpt wat wij zeggen en daarom antwoord jij erop met het antwoord op de vraag die jij denkt te lezen.
mijn reacties zijn niet nutteloos, ze zijn pas nutteloos als het 'publiek' ze niet begrijpt,
Jij bent de enige van het publiek die onze berichten niet goed snapt en gevolg zie boven
Neen, ik vergat niet te posten, sorry, maar ik snap überhaupt je zin niet. En daar ik inzie!
En wat ik erin zie? leg uit!
Ik concludeer dus dat Stravers mijn echte leeftijd niet wist alvorens ik het had gezegd.
En was je zin goed? neen.
Voor wat zou ik trouwens moeten gaan oppassen als ik niet dreig met iets? Oppassen om gebanned te worden? Wat heb ik misdaan? Ik heb jou helemaal niet bedreigd, de moment waarop ik jou een dreigbrief à la Kleinhof stuur stem ik zelfs toe om gebanned te worden, dus....
Er zijn meerdere soorten van bedreigingen, kan soms in 1 woordje zitten.
Dus eigenlijk wil jij zeggen dat er door MIJ leden zijn vertrokken? Welke leden dan? Wie heb ik hier bedreigd? Als er leden door mij zijn vertrokken zou ik graag namen hebben, want DAT is een in mijn ogengewaagde uitspraak...
Onder andere door jou. Jij bent zo ontzettend bij dehand als je maar kan denken. Jij bent zo'n uitermate jonge figuur die over een antwoord op heeft en die het ook nog geloofd
Als ze het allemaal op mij haden bedoeld en dit onderling was afgesproken, wat een beetje boven water komt door je post waarin je verwijst naar MSN, vind ik dit compleet achterbaks. Dan hadden jullie mij beter kunnen PM'en want dan waren we verlost van discussies zoals deze...
En wat nu als we het allemaan nog menen ook? Jeroen, Darryl, STravers en ik menen het ook! En we zijn LANG niet de enige. Ik wil niet dat hier nog meer mensen be betrokken geraken, daarom noem ik ook niet de andere namen.
Maar Jeroen heeft het hier blijkbaar over meerdere personen, welke zijn dat hier? Ohja Jurryt, nu mag jij eens inspringen voor het gebruik van enk./mv.
Neen hoor, jij bent niet de enige, maar jij stelt je zo offensief op.
P.S.: PB me nu eens een keer wat er op MSN allemaal gezegd is geweest, want je maakt me nieuwsgierig...
Korte samenvatting: Vind jij die JR ook niet zo'n bijdehandje? ja! Oh, moet je zien wat voor onzin hij nu weer post.
Verder geen complot
junior schreef:Nee, ik kom HELAAS niet naar de forum-meeting, spijtig, vind je niet...
Jurryt schreef:Ik vind het ook een vrij gewaagde uitspraak... Kom je ook naar de forum meeting?

Ja, nu wel