Schoolvakanties

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
monmax
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 26 nov 2002, 22:10

Schoolvakanties

Bericht door monmax »

Volgens mij zijn de examens achter de rug en de schoolvakanties aanstaande. Als ik enkele zeer stupide posts zie in het vragenforum lees (Arrold; Dion etc.) dan vraag ik mij af waar het heen moet. Nog maar één dag vrij en dan al dit soort ongein.

Is het voor onze geachte moderatoren niet mogelijk dit soort dingen te verwijderen? Of moeten we ze laten staan om te getuigen van het (niet aanwezige) intelligentieniveau van onze medegebruikers?



Sorry hoor, dit soort dingen kan ik slecht tegen.

Groeten,
Monmax
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

verplaatst naar opmerkingen & suggesties.


Hoi Monmax,

De berichten die je hebt zien staan zijn door een van de moderators gesloten en zijn tijdelijk daar blijven staan omdat er even onduidelijk was wat er mee moest gebeuren.

De handelswijze is echter dat we dit soort berichten in het vervolg direct naar 't "staffroom" verplaatsen, aldaar de IP's e.d. onderzoeken en eventueel stappen ondernemen (bannen, etc.). De berichten worden uiteindelijk gewist. Het neemt alleen maar ruimte in beslag en voegt niets toe.

Ook kan 't wel eens gebeuren dat er nog een moderator het forum moet bezoeken terwijl er in de tussentijd zo'n bericht is geplaatst. Daar is helaas niets aan te doen. Je kunt echter eventueel wel helpen door een mailtje naar een van de moderators te sturen (gebruik de naam van de moderator en plak er @wo2.nl aan vast).

Groetjes,
Proos
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Je hebt gelijk Monmax!

Weg ermee met die topics. We gaan het er met de staff over hebben wat we hier mee doen. Maar je hebt gelijk hoor, die troep moet hier gewoon wegblijven. Wij irriteren ons ook aan dit soort figuren.

Het is soms niet te voorkomen, aangezien de moderators niet 24 uur per dag online kunnen zijn...Helaas.

Maar het forum is weer schoon... De veegwagen is langs geweest 8)
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Plaats reactie