wat vonden jullie van de meeting?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie

Wat vonden jullie van de meeting van 9 april?

Peiling eindigde op 16 apr 2005, 18:06

te gek
22
43%
leuk
7
14%
gaat wel
3
6%
ik was er niet bij
19
37%
 
Totaal aantal stemmen: 51

Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Volgens mij is dat toch een goed idee, iets van naambordjes - voor de volgende keer.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

of speciaale hoedjes met je naam er op :P hahaha
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Tatoeage!

Alleen jammer als je tot een naamsverandering besluit.... :roll:
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

nou ja kan ook de avatar laten tatoeren en dan met benzine stift je naam er boven zet met aantal posts
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

YPPY schreef: Wat jammer dat ik dat niet wist! De volgende keer zal ik aan je denken.

Wanneer regel je eigenlijk de volgende meet? O-)
Zou graag weer mee werken aan het organiseren van een volgende meet, maar denk dat je dergelijke meetings niet te vaak moet organiseren daar het dan te gewoon wordt en het leuke er mogelijk snel van af is.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Maar 2x in het jaar moet kunnen denk ik zo. Vind voor de 2de meet een beurs een goed plan. Wil ook wel meewerken aan het organiseren van een volgende meet, maar weet niet of jullie mijn hulp wel kunnen gebruiken en/of erbij willen hebben.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

SiNiStEr schreef:Maar 2x in het jaar moet kunnen denk ik zo. Vind voor de 2de meet een beurs een goed plan. Wil ook wel meewerken aan het organiseren van een volgende meet, maar weet niet of jullie mijn hulp wel kunnen gebruiken en/of erbij willen hebben.

Als je je al geen raad met een chinees menu weet ben ik bang dat we weinig aan jou inbreng hebben :wink: :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

hoeveel waren ernou op de meet?..er is namelijk al 49 keer gereageerd op de poll? dus iedereen heeft nog niet gereageerd
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

jacob schreef:hoeveel waren ernou op de meet?..er is namelijk al 49 keer gereageerd op de poll? dus iedereen heeft nog niet gereageerd
Jah alleen zijn er daar weer 18 van dei niet zijn geweest. 32 mensen hebben gereageerd dat ze zijn geweest. Maar geloof toen we met de wandeltocht van strat gingen dat we op 39 zaten mensen zaten. Maar na de tocht zijn er nog een paar bijgekomen. Schat een stuk of 5. :lol:
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

in totaal waren er iets van 43 man als ik mij niet vergis.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Of het er nu 40 of 45 waren doet er eigenlijk niet zo toe, het was in ieder geval een succes en ik hoop dat de volgende meet een even groot succes mag worden.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Mooyman schreef:Of het er nu 40 of 45 waren doet er eigenlijk niet zo toe, het was in ieder geval een succes en ik hoop dat de volgende meet een even groot succes mag worden.
40-45, 't blijft een mooi getal......
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Mooyman schreef:Of het er nu 40 of 45 waren doet er eigenlijk niet zo toe, het was in ieder geval een succes en ik hoop dat de volgende meet een even groot succes mag worden.
Succes ermee
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Mooyman schreef:
SiNiStEr schreef:Maar 2x in het jaar moet kunnen denk ik zo. Vind voor de 2de meet een beurs een goed plan. Wil ook wel meewerken aan het organiseren van een volgende meet, maar weet niet of jullie mijn hulp wel kunnen gebruiken en/of erbij willen hebben.

Als je je al geen raad met een chinees menu weet ben ik bang dat we weinig aan jou inbreng hebben :wink: :lol: .
Hahaha, nou jah zeg. :x ... :P Zal voor de volgende meet mijn huiswerk beter maken. :P ;) :lol:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

SiNiStEr schreef:
Mooyman schreef:
SiNiStEr schreef:Maar 2x in het jaar moet kunnen denk ik zo. Vind voor de 2de meet een beurs een goed plan. Wil ook wel meewerken aan het organiseren van een volgende meet, maar weet niet of jullie mijn hulp wel kunnen gebruiken en/of erbij willen hebben.

Als je je al geen raad met een chinees menu weet ben ik bang dat we weinig aan jou inbreng hebben :wink: :lol: .
Hahaha, nou jah zeg. :x ... :P Zal voor de volgende meet mijn huiswerk beter maken. :P ;) :lol:
Er zit toch wel een Chinees in Groenlo :roll: :wink: :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Plaats reactie