wat vonden jullie van de meeting?
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Volgens mij is dat toch een goed idee, iets van naambordjes - voor de volgende keer.
http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
Tatoeage!
Alleen jammer als je tot een naamsverandering besluit....
Alleen jammer als je tot een naamsverandering besluit....

http://www.t-kwadraat.nl/
- Mooyman
- Lid
Zou graag weer mee werken aan het organiseren van een volgende meet, maar denk dat je dergelijke meetings niet te vaak moet organiseren daar het dan te gewoon wordt en het leuke er mogelijk snel van af is.YPPY schreef: Wat jammer dat ik dat niet wist! De volgende keer zal ik aan je denken.
Wanneer regel je eigenlijk de volgende meet?
Collector of uniforms of the enemy
- SiNiStEr
- Lid
- Mooyman
- Lid
SiNiStEr schreef:Maar 2x in het jaar moet kunnen denk ik zo. Vind voor de 2de meet een beurs een goed plan. Wil ook wel meewerken aan het organiseren van een volgende meet, maar weet niet of jullie mijn hulp wel kunnen gebruiken en/of erbij willen hebben.
Als je je al geen raad met een chinees menu weet ben ik bang dat we weinig aan jou inbreng hebben

- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Jah alleen zijn er daar weer 18 van dei niet zijn geweest. 32 mensen hebben gereageerd dat ze zijn geweest. Maar geloof toen we met de wandeltocht van strat gingen dat we op 39 zaten mensen zaten. Maar na de tocht zijn er nog een paar bijgekomen. Schat een stuk of 5.jacob schreef:hoeveel waren ernou op de meet?..er is namelijk al 49 keer gereageerd op de poll? dus iedereen heeft nog niet gereageerd

- Daniel
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
Hahaha, nou jah zeg.Mooyman schreef:SiNiStEr schreef:Maar 2x in het jaar moet kunnen denk ik zo. Vind voor de 2de meet een beurs een goed plan. Wil ook wel meewerken aan het organiseren van een volgende meet, maar weet niet of jullie mijn hulp wel kunnen gebruiken en/of erbij willen hebben.
Als je je al geen raad met een chinees menu weet ben ik bang dat we weinig aan jou inbreng hebben![]()
.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Mooyman
- Lid
Er zit toch wel een Chinees in GroenloSiNiStEr schreef:Hahaha, nou jah zeg.Mooyman schreef:SiNiStEr schreef:Maar 2x in het jaar moet kunnen denk ik zo. Vind voor de 2de meet een beurs een goed plan. Wil ook wel meewerken aan het organiseren van een volgende meet, maar weet niet of jullie mijn hulp wel kunnen gebruiken en/of erbij willen hebben.
Als je je al geen raad met een chinees menu weet ben ik bang dat we weinig aan jou inbreng hebben![]()
.
...
Zal voor de volgende meet mijn huiswerk beter maken.
![]()
![]()