Vrijdag kwam ik aan op het terrein en zondag avond ben ik weer vertrokken. Ondanks diverse mis comunicaties met de organisatie en nog wat andere min punten, vond ik het wel erg leuk. Weer een ervaring rijker.
We hadden een erg leuk kamp opgezet met 5 bell tenten, een 160 ponder tent, 7 puptentjes en een fly over voor onze keuken en om te schuilen voor de regen. Het verbaasde me echt dat er vrijwel geen bezoekers door het kamp hebben gelopen. De mensen bleven netjes buiten het terrein.
Zaterdag avond hebben de Frans talige Belgen die Russich re-enacten nog voor ons gekookt. Ben de naam ven het gerecht even kwijt. Maar het zag er uit alsof iemand te veel bier op had. Maar het was wel goed te eten.
Op de beurs heb ik nog wel wat leuke dingen kunnen scoren.
Heb diverse forumleden ontmoet. Zondags om 11 uur bij de kassa waar een kleine meeting zou plaats vinden kwamen niet veel mensen opdagen. Daar heb ik gezien, Giel, Sander vw, Seabee, lee enfield en Darryl even.
Maar heb ook nog Johan, Waffenambt, Thijs en nog iemand waar de ik de naam van vergeten ben. Die persoon mag zich wel kenbaar maken als hij wilt.
Ja Jan heb ik ook gezien, maar die zit in dezelfde groep als mij.
Hoop wel dat ze volgend jaar de boel wat beter organiseren.