Automatische uitlog

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Automatische uitlog

Bericht door Lord_Vetinari »

Kan de tijd dat je ingelogd blijft op wat langer gezet worden. Als ik nu een kwartier wat anders ga doen kan ik weer opnieuw gaan zitten inloggen. Maak daar een uur of zo van, als dat kan. Dit werkt lichtelijk irritant.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

ik ben vanaf mijn eigen pc altijd ingelogt, kun je aanvinken als je inlogt
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Automatische uitlog

Bericht door Proos »

Lord_Vetinari schreef:Kan de tijd dat je ingelogd blijft op wat langer gezet worden. Als ik nu een kwartier wat anders ga doen kan ik weer opnieuw gaan zitten inloggen. Maak daar een uur of zo van, als dat kan. Dit werkt lichtelijk irritant.
Werk je altijd op dezelfde computer of wisselt dat veel? Anders kun je inderdaad een cookie aanmaken bij 't inloggen, dan blijft ie gewoon actief. Session-length staat op 't moment op 900 seconden.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Re: Automatische uitlog

Bericht door Lord_Vetinari »

Proos schreef:
Lord_Vetinari schreef:Kan de tijd dat je ingelogd blijft op wat langer gezet worden. Als ik nu een kwartier wat anders ga doen kan ik weer opnieuw gaan zitten inloggen. Maak daar een uur of zo van, als dat kan. Dit werkt lichtelijk irritant.
Werk je altijd op dezelfde computer of wisselt dat veel? Anders kun je inderdaad een cookie aanmaken bij 't inloggen, dan blijft ie gewoon actief. Session-length staat op 't moment op 900 seconden.
Ik heb de automatische enzovoort op alle pc's uitstaan omdat al mijn pc's door meerdere mensen gebruikt worden.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Automatische uitlog

Bericht door Proos »

Lord_Vetinari schreef:Ik heb de automatische enzovoort op alle pc's uitstaan omdat al mijn pc's door meerdere mensen gebruikt worden.
Je zou opzich bij 't inloggen de cookie kunnen selecteren en dan bij het weggaan even op "uitloggen" klikken. Ik zal in ieder geval even 900 naar 1800 veranderen, dan heb ik je een half uurtje ipv een kwartier.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie