Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Raversijde zou ik al schrappen, wegens de afstand tot bijvoorbeeld het Noorden van Nederland. Eben-Emael beperkt de keuzemogelijkheid qua datum, omdat je daar alleen maar tijdens de opendeurdagen terecht kan.
3 en 21 juli
27 en 28 augustus
24 en 25 september
22 en 23 oktober
19 en 20 november
Het moet in ieder geval groot genoeg zijn om een grote groep kwijt te kunnen. We willen het aantal natuurlijk wel weer overtreffen van de vorige keer.
Met alle respect, maar als je van plan bent naar Fort Eben Emael te gaan dan rij ik persoonlijk liever een half uurtje door om interessantere musea te bezoeken dan dat.
La Gleize, Poteau etc
wat houdt dat in zo een meeting.
als jullie zin hebben om naar eben emael te komen, kan ik misschien iets regelen in zake met datum.
ik ben er namelijk gids
ik hoor het nog wel
yves
Voor elk probleem is er een oplossing.
Aangezien er voor dit probleem geen oplossing is, is er ook geen probleem
wat houdt dat in zo een meeting.
als jullie zin hebben om naar eben emael te komen, kan ik misschien iets regelen in zake met datum.
ik ben er namelijk gids
ik hoor het nog wel
yves
Met een meeting zoeken alle leden van dit forum (en evt. familie/vrienden) elkaar op een afgesproken tijdstip en plaats. T doel is dan om een gezellige middag te maken en weer eens wat mensen te ontmoeten.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Waarom eigenlijk niet eens een meeting in het noorden , dit http://www.kazematkwz.nl/nedindex/index.html lijkt me ook een serieuze optie .
Ach misschien een volgende keer eens, daar we al in het zuiden en midden van het land een meet hebben gehad lijkt het me meer dan fair er ook eens een in het Noorden te organiseren .
Mooyman schreef:Waarom eigenlijk niet eens een meeting in het noorden , dit http://www.kazematkwz.nl/nedindex/index.html lijkt me ook een serieuze optie .
Ach misschien een volgende keer eens, daar we al in het zuiden en midden van het land een meet hebben gehad lijkt het me meer dan fair er ook eens een in het Noorden te organiseren .
Ja Meindert,
Das een erg goed idee!
Is misschien ook wat leuker voor de forumleden in het Noorden ivm vervoer...
Mooyman schreef:Waarom eigenlijk niet eens een meeting in het noorden , dit http://www.kazematkwz.nl/nedindex/index.html lijkt me ook een serieuze optie .
maar niet voor de Belgen
Daar hebben we al twee maal eerder rekening mee gehouden, een maal in het zuiden des lands en een maal in het midden .
Inderdaad Bjorn, nu mogelijk Hoek van Holland en de volgende in het Noorden .
Het is een leuk idee, mooi museum enzo, maar het lijkt me toch niet verstandig om het in Noord Holland te doen. Ik zelf heb er niets op tegen hoor, het is alleen een eindje rijden (het ik er wel voor over hoor) .
Maar de mensen die in Zuid België wonen, zitten misschien wel even lang in de auto als de meeting duurt....
Als de Belgen het goed vinden, ga ik daar natuurlijk mee accoord
101st Michiel schreef: Ik zelf heb er niets op tegen hoor, het is alleen een eindje rijden (het ik er wel voor over hoor) .
Moet je nagaan dat wij Noordelingen daar altijd mee zitten...
Altijd 2,5 uur heen en terug voor een leuke beurs in Schaarsbergen of Duiven...
Ik vind dat de Zuiderlingen enzo nu weleens een eindje kunnen rijden
101st Michiel schreef: Ik zelf heb er niets op tegen hoor, het is alleen een eindje rijden (het ik er wel voor over hoor) .
Ik zeg ook niet dat ik er iets op tegen heb, maar ik weet wel zeker dat de Belgen langer in de auto zitten naar Schaarsbergen
Twee en een half uur is wat snel, eerder drie uur mits je in een vliegtuig zit natuurlijk .
Hoek van Holland is voor mij twee en een half uur heen en twee en een half uur terug, en voor Bjorn mogelijk nog langer .
Misschien dat we eens met een paar verzamelaars uit het Noorden daar een soort van meeting kunnen houden, het is inderdaad een interessant museum.