Weer een forum meeting?
- SiNiStEr
- Lid
Ik zal vanavond een poll openen over de plaats van de meet. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Hoek van Holland daar dit centraal ligt en voor iedereen redelijk te bereiken is. Maar ik zal in de Poll, Brussel, het noorden en nog een aantal andere plaatsen die hier in het topic genoemd zijn, ook als keuze geven.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
-
- Lid
Mocht jezelf natuurlijk ook ideeën hebben, er natuurlijk bij posten he! (met informatie, evt. link van site o.i.d.)SiNiStEr schreef:Ik zal vanavond een poll openen over de plaats van de meet. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Hoek van Holland daar dit centraal ligt en voor iedereen redelijk te bereiken is. Maar ik zal in de Poll, Brussel, het noorden en nog een aantal andere plaatsen die hier in het topic genoemd zijn, ook als keuze geven.![]()
- Peter M
- Lid
Perfect. Na de poll kunnen we dan aan een datum beginnen denken.SiNiStEr schreef:Ik zal vanavond een poll openen over de plaats van de meet. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Hoek van Holland daar dit centraal ligt en voor iedereen redelijk te bereiken is. Maar ik zal in de Poll, Brussel, het noorden en nog een aantal andere plaatsen die hier in het topic genoemd zijn, ook als keuze geven.![]()
- Mooyman
- Lid
Zou niet te veel keuzes doen daar je er dan nooit uit zal komen, hou het bvb op Brussel en Hoek van Holland en mogelijk nog een keuze.antwerpx schreef:Perfect. Na de poll kunnen we dan aan een datum beginnen denken.SiNiStEr schreef:Ik zal vanavond een poll openen over de plaats van de meet. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Hoek van Holland daar dit centraal ligt en voor iedereen redelijk te bereiken is. Maar ik zal in de Poll, Brussel, het noorden en nog een aantal andere plaatsen die hier in het topic genoemd zijn, ook als keuze geven.![]()
Collector of uniforms of the enemy
- Miesjel
- Lid