Weer een forum meeting?
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ik denk ook dat overnachten geen goed idee is. Er zullen mensen afhaken omdat ze van hun ouders niet mogen. Maar geld en tijd kunnen hierin ook een rol spelen.
Het is wel leuk om een keer met wat forumleden een weekendje weg te gaan. Lijkt mij ook erg leuk. Maar voor een grote forum meeting waar je met zo veel mogelijk forumleden wilt samen komen is een enkele dag leuker.
Het is wel leuk om een keer met wat forumleden een weekendje weg te gaan. Lijkt mij ook erg leuk. Maar voor een grote forum meeting waar je met zo veel mogelijk forumleden wilt samen komen is een enkele dag leuker.
- SiNiStEr
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Darryl
- Lid
Overnachten, lijkt me niet zo'n goed idee. Ik wil het zelf niet en ik denk ook dat veel ouders, inclusief die van mij, het niet goed zullen vinden.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
-
- Lid
- SiNiStEr
- Lid
Owkay het lijkt me wel duidelijk duzz, geen overnachting voor deze meet. Misschien dan inderdaad een keer een weekendje weg met forumleden zoals Nico zegt naast de meet.
Jammer overigens Jacob dat je met sommige mensen na de meet geen contact meer hebt gehad. Ik heb toch nog een tijd leuk met je lopen praten onder de Para-wandeltocht.
Maareh volgens mij waren er na de vorige meet toch al een aantal mensen die het erover hadden om iedereen gewoon spul dat ze wilden verkopen mee te laten nemen en dan gewoon eventjes een kleine 'fancyfair' zoals jij het noemt te houden. Dit is altijd interessant, leuk en handig(scheelt weer verzendkosten
) Vorige keer was er toch ook al een grote ruil en verkoophandel aan de gang dus waarom deze keer niet wat uitgebreider.

Jammer overigens Jacob dat je met sommige mensen na de meet geen contact meer hebt gehad. Ik heb toch nog een tijd leuk met je lopen praten onder de Para-wandeltocht.
Maareh volgens mij waren er na de vorige meet toch al een aantal mensen die het erover hadden om iedereen gewoon spul dat ze wilden verkopen mee te laten nemen en dan gewoon eventjes een kleine 'fancyfair' zoals jij het noemt te houden. Dit is altijd interessant, leuk en handig(scheelt weer verzendkosten

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- SiNiStEr
- Lid
Hahaha pcies. Dat idee jah Relic.
Ik zit erover te denken al mijn landoorlog spul weg te doen en daarvoor in de plaats me volledig te gaan concentreren op de luchtoorlog en alles wat daarbij hoort. Dus USAAF, RAF, Luftwaffe maar dan ook wel FLAK enzo. Dit weet ik overigens nog niet zeker en moet ik nog bekijken.
Dit zou ik dan doen omdat ik dan kan gaan samenwerken met een museum hier in de buurt dat zich ook volledig concentreerd op de luchtoorlog. Ik vind dit zelf ook super interessant. Maar ik ben hier nog wel over aan het twijfelen. Maar mocht ik mijn landoorlog spul wegdoen dan kan ik dat daar ook mooi verkopen.
Dan zit ik overigens nog wel met het spul dat ik gekregen heb. Het ligt niet in mijn karakter spul dat ik gekregen heb weg te doen. Dat vind ik respectloos en ondankbaar naar de mensen toe die het gegeven hebben. Dus ik moet er eerst nog over na gaan denken.

Dit zou ik dan doen omdat ik dan kan gaan samenwerken met een museum hier in de buurt dat zich ook volledig concentreerd op de luchtoorlog. Ik vind dit zelf ook super interessant. Maar ik ben hier nog wel over aan het twijfelen. Maar mocht ik mijn landoorlog spul wegdoen dan kan ik dat daar ook mooi verkopen.
Dan zit ik overigens nog wel met het spul dat ik gekregen heb. Het ligt niet in mijn karakter spul dat ik gekregen heb weg te doen. Dat vind ik respectloos en ondankbaar naar de mensen toe die het gegeven hebben. Dus ik moet er eerst nog over na gaan denken.

'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus