Servertijd

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8134
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer

Servertijd

Bericht door Proos »

Door wat nalatigheid van mijn kant is gisterenavond de servertijd van streek geraakt. Hij leeft iets verder in de toekomst dan 't in werkelijkheid is. Ik kan 't wel terugzetten, maar dan denkt de server dus dat mensen die (voor de server) in de toekomst hebben gepost niet mogen posten. Hij checked of je de de afgelopen minuut al gepost hebt en hij kan daarbij niet met min tekens overweg, zo lijkt 't. Het gaat dus alleen om de gebruikers die "in de toekomst" berichten geplaatst hebben wanneer de servertijd teruggezet wordt.

Ik heb daarom de servertijd weer fout gezet, zodat we weer gewo0n kunnen posten. Vanavond rond een uur of 1 nachts zal ik de tijd weer goed zetten. Dan loopt de servertijd gedurende de nacht door waardoor het 's morgens weer gewoon werkt, als 't goed is. Dan hebben we er 't minste last van.

Excuses voor 't ongemak.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8134
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer

Bericht door Proos »

Ik weet niet helemaal zeker of ik weer de juiste "foute" tijd heb ingesteld, dus mocht er iets niet werken, even laten weten dan he!

Mail dan maar..
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8134
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer

Bericht door Proos »

Tijd aanpassing.

Echte tijd: 0.45
Foutieve server tijd: 09.45
Forumtijd: 08.45
servertijd na correctie: 23.45 (ivm zomertijd/wintertijd fout in phpbb)

Het zal dus rond de ochtend bijgetrokken zijn.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon, Bing, ClaudeBot en 2 gasten