Lokatie voor de volgende meet...

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten

Waar gaan we de volgende meet houden?

Fort 'Hoek van Holland' + Atlantikwal museum
17
50%
Musea rond Brussel
17
50%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

antwerpx schreef:
Nick schreef:Brussel in combinatie met Wavre lijkt me dan ook leuker.
Waver lijkt mij niet zo interessant voor de niet-verzamelaars. Het Legermuseum is trouwens een daguitstap waard.

Brussel is niet weersafhankelijk, maar dan moeten we inderdaad de meet klaar krijgen voor de sluiting.
Neeh daarom zouden we er een ochtend en een middag programma van kunnen maken. Daarnaast geloof ik ook wel dat het legermuseum wel een daguitstap waard is maar de middag duurt ook 6 uur en dat is lang genoeg om in een museum rond te lopen. Wavre is als ik mij niet vergis ook al behoorlijk vroeg(dat het begint). Ik blijf voor een combinatie met Wavre en voor de sluiting moeten we de meet toch kunnen regelen. Als we hem ergens in september houden moet dat helemaal goed komen lijkt mij. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

brussel

Bericht door Reca »

brussel heeft ook mijn stem.
Want ik woon bij geen van beide in de buurt maar het lijkt me leuker.
mvg
Rémy
----
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Klinkt allemaal veelbelovend en voor mij als verzamelaar is een gecombineerde bezoek aan een beurs en museum natuurlijk prachtig.
Maar daar Brussel toch wel een aardig eindje België in ligt en Waver nog eens dertig kilometer is dat voor een hoop mensen geen haalbare kaart.
En dan heb ik het nog geen eens over de mensen die per openbaar vervoer reizen, wordt voor die gene, en dat waren er toch wel een aantal op de vorige meet, een hele onderneming om tussen de twee meeting plaatsen heen en weer te reizen.
Natuurlijk zijn er dan mensen die zeggen bereid te zijn anderen van het station op te pikken maar ook dat vergt een hoop tijd en geregel vandaar dat wij de vorige keer de meet bewust op een plaats hebben gehouden.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Met iemand meerijden en dan het delen van de kosten van de benzine is op zich best een goede optie en in veel gevallen ook wel te regelen onderling. Volgens mij is het allemaal wel haalbaar als we maar duidelijke afspraken maken. Het moet te doen zijn. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Als je idd voor Brussel gaat, dan moet je de meet daar houden en niet in Waver...
Het legermuseum ligt op ongeveer 3 Km van het Brussels Centraal Station en op 500 m van het dichtsbijzijnde Metro Station... (Schuman of Montgomery)
Degenen die eerst naar Waver willen kunnen dat doen, maar dat moet een individuele beslissing zijn....

Johan
29th Let's Go!!!!!
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Met de trein gata nie lukken voor mij. Als iemand door Limburg moet of uit Limburg komt en gaat wil iik tegen betaling wel mee anders...
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

SiNiStEr schreef:
antwerpx schreef:
Nick schreef:Brussel in combinatie met Wavre lijkt me dan ook leuker.
Waver lijkt mij niet zo interessant voor de niet-verzamelaars. Het Legermuseum is trouwens een daguitstap waard.

Brussel is niet weersafhankelijk, maar dan moeten we inderdaad de meet klaar krijgen voor de sluiting.
Neeh daarom zouden we er een ochtend en een middag programma van kunnen maken. Daarnaast geloof ik ook wel dat het legermuseum wel een daguitstap waard is maar de middag duurt ook 6 uur en dat is lang genoeg om in een museum rond te lopen. Wavre is als ik mij niet vergis ook al behoorlijk vroeg(dat het begint). Ik blijf voor een combinatie met Wavre en voor de sluiting moeten we de meet toch kunnen regelen. Als we hem ergens in september houden moet dat helemaal goed komen lijkt mij. :)
Ik denk ook niet deze combinatie geschikt is. Ten eerste is het allemaal lastig te regelen met vervoer. Ten tweede is een beurs voor iemand die alleen in wo2 geïntereseerd is helemaal niet boeiend. Denk dat je dan zeker mag verwachten dat de opkomst niet zo heel groot zal zijn.

Ook vraag ik me af of de maand september wel zo geschikt is om een meeting te organiseren. je zit dan met de 61e jarige herdenking van Market Garden. Veel mensen zullen daar dan heen gaan.
Gebruikersavatar
onne
Lid
Berichten: 147
Lid geworden op: 17 okt 2004, 18:13

Bericht door onne »

Brussel klinkt goed, september wil ik ook weer richting de market garden herdenkingen.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik heb voor Hoek van Holland gestemd, maar met Brussel heb ik ook weinig moeite!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:
Ook vraag ik me af of de maand september wel zo geschikt is om een meeting te organiseren. je zit dan met de 61e jarige herdenking van Market Garden. Veel mensen zullen daar dan heen gaan.
We hebben deze poll natuurlijk al wel gestart, maar is dat(61 jarige herdenking) niet een goede mogelijkheid voor een meeting?.
Dan heb je een herdenking en een beursje in een dorp/plaats, en aangezien er veel Market Garden liefhebbers op dit forum aanwezig zijn is dat misschien een uitkomst.
Collector of uniforms of the enemy
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Niet dat ik pro-Waver ben voor een meeting, maar de beurs in Waver is de EERSTE zaterdag van de maand....

Dus ben je zowiezo beperkt....

03 September is dan volgens mij al te kort bij,...... 01 Oktober is een mogelijkheid....


JOhan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Mooyman schreef:
Nico Roelofs schreef:
Ook vraag ik me af of de maand september wel zo geschikt is om een meeting te organiseren. je zit dan met de 61e jarige herdenking van Market Garden. Veel mensen zullen daar dan heen gaan.
We hebben deze poll natuurlijk al wel gestart, maar is dat(61 jarige herdenking) niet een goede mogelijkheid voor een meeting?.
Dan heb je een herdenking en een beursje in een dorp/plaats, en aangezien er veel Market Garden liefhebbers op dit forum aanwezig zijn is dat misschien een uitkomst.
Dit vind ik op zich ook een goed idee. Maar dan zouden we even een nieuwe Poll moeten open waar die optie ook in opgenomen is. Dat is natuurlijk verder geen probleem maar dan moet ik wel even weten om welk museum het gaat en welke beursje en in welke plaats enz; enz. Overigens vind ik een meeting in Brussel op 1 Okt. ook geen probleem. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

SiNiStEr schreef:
Mooyman schreef:
Nico Roelofs schreef:
Ook vraag ik me af of de maand september wel zo geschikt is om een meeting te organiseren. je zit dan met de 61e jarige herdenking van Market Garden. Veel mensen zullen daar dan heen gaan.
We hebben deze poll natuurlijk al wel gestart, maar is dat(61 jarige herdenking) niet een goede mogelijkheid voor een meeting?.
Dan heb je een herdenking en een beursje in een dorp/plaats, en aangezien er veel Market Garden liefhebbers op dit forum aanwezig zijn is dat misschien een uitkomst.
Dit vind ik op zich ook een goed idee. Maar dan zouden we even een nieuwe Poll moeten open waar die optie ook in opgenomen is. Dat is natuurlijk verder geen probleem maar dan moet ik wel even weten om welk museum het gaat en welke beursje en in welke plaats enz; enz. Overigens vind ik een meeting in Brussel op 1 Okt. ook geen probleem. :)
Deze poll eerst afwachten is wel zo fair Sander, het lijkt er op dat het onbeslist blijft, pas dan kan je een nieuwe poll openen met een nieuwe optie lijkt me.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Onbeslist?
Het staat nu 16-15 voor Brussel, en enkele mensen hebben al aangewezen dat ze hun stem willen veranderen van HoekvHolland naar Brussel :!:
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Tim schreef:Onbeslist?
Het staat nu 16-15 voor Brussel, en enkele mensen hebben al aangewezen dat ze hun stem willen veranderen van HoekvHolland naar Brussel :!:
16-15 noem ik allerminst een overweldigende meerderheid Tim :wink: , maar laten we niet voorbarig zijn en deze poll gewoon even afwachten :) .
Collector of uniforms of the enemy
Gesloten