bezoek aan Musée de la Bataille des Ardennes (08/09/2005)
-
johan willaert
- Lid
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
- Joachim Peiper
- Lid
-
johan willaert
- Lid
- Contacteer:
- Joachim Peiper
- Lid
-
AtroX
- Lid
- Contacteer:
Het is niet omdat iets op slot is dat het daarom ook origineel is.Joachim Peiper schreef:hehe![]()
daarom ligtie zeker ook aan een ketting.![]()
Dat is onder andere ook een truckje van verkoperrs: zet iets onder een vitrine, en de meeste mensen denken direct dat het origineel is ..
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
- Joachim Peiper
- Lid
-
AtroX
- Lid
- Contacteer:
Nee ik ben er nog nooit geweest, en ik snap niet wat je hiermee wil bedoelen. Ik bedoelde alleen dat je niet alles moet geloven wat ze je voorleggen, ook al staat het achter een vitrine of achter een ketting ...
En ik vind het trouwens niet eens erg als daar nu repro in zit of niet, sommige zaken zijn namelijk onbetaalbaar, zelfs voor een groot museum ...
En ik vind het trouwens niet eens erg als daar nu repro in zit of niet, sommige zaken zijn namelijk onbetaalbaar, zelfs voor een groot museum ...
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
- Jelle
- Lid
- Contacteer:
-
Opgeheven account 1427
jeroen 1944 Die smock in La Rochelle daar is niets Belgisch aan. De Belgische versie die veel op die lijkt heeft een groene basis kleur.
Ik heb zowel Belgische gehad en gezien en dezelfde versie als in La Rochelle gedateerd (1945) Britse thuis gehad en verkocht.
ik ben benieuwd waar je dat op baseerd.
Trouwens de Belgen hebben ook na de oorlog Britse smocks gedragen naast hun eigen aanmaak.
Ik heb zowel Belgische gehad en gezien en dezelfde versie als in La Rochelle gedateerd (1945) Britse thuis gehad en verkocht.
ik ben benieuwd waar je dat op baseerd.
Trouwens de Belgen hebben ook na de oorlog Britse smocks gedragen naast hun eigen aanmaak.
-
johan willaert
- Lid
- Contacteer:
Er hebben zeker SS parachutisten bestaan. De bijna gelukte luchtlandings aanval op Tito's hoofdkwartier is door SS fallschirmjägers uitgevoerd.Nick schreef:Een SS Fallschirmjaeger helm, daar is nooit bewijs van gevonden dat die echt hebben bestaan. En die hebben ze daar ook een....
La Roche / La Rochelle Je hebt gelijke Johan Ik bedoel het museum in La Roche
-
johan willaert
- Lid
- Contacteer:
Het ging over de helm.... een FJ helm met SS-decals?????????? Nooit gezien....Jim schreef:Er hebben zeker SS parachutisten bestaan. De bijna gelukte luchtlandings aanval op Tito's hoofdkwartier is door SS fallschirmjägers uitgevoerd.Nick schreef:Een SS Fallschirmjaeger helm, daar is nooit bewijs van gevonden dat die echt hebben bestaan. En die hebben ze daar ook een....
.
Johan
29th Let's Go!!!!!