Diekirch & Musée de la Bataille des Ardennes(La-Roche-en
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- killingspree
- Lid
een foute sniper kijker op een mauser
nou de sniper opzich is wel goed maar een k98 met een zf41 mocht je geen sniper noemen omdat de zf41 puur en alleen een optisch hulp middel is. wel een schitterende pop daar in die mast. echt gaaf. persoonlijk had ik daar een andere mauser voor gepakt met echte kijker dat had niet iets meer indruk gemaakt. maar ja
je kunt niet alles hebben en daar bij het is echt een schitterend museum.
- jeroen1944
- Lid
Dat bedoel ik, ik heb dan ook totaal geen verstand van Duits....killingspree schreef:een foute sniper kijker op een mauser
nou de sniper opzich is wel goed maar een k98 met een zf41 mocht je geen sniper noemen omdat de zf41 puur en alleen een optisch hulp middel is. wel een schitterende pop daar in die mast. echt gaaf. persoonlijk had ik daar een andere mauser voor gepakt met echte kijker dat had niet iets meer indruk gemaakt. maar ja
je kunt niet alles hebben en daar bij het is echt een schitterend museum.

- Jurrie
- Moderator
Ik wist niet zeker of je binnen geen foto's mocht maken. De eerste 10 meter (waar alle foto's hingen en nog wat oorlogse objecten niet achter glas), daar gingen bordjes dat je geen foto's mocht maken....dus ik daar geen foto's maken.Bekijk de fotos maar, de laatst is niet van Diekirch en Musée de la Bat. maar van La Gleize. Helaas mocht ik geen fotos maken binnen.
Zag die bordjes in de rest van het museum niet meer terug, het was mij dus onduidelijk.....
....(dus ik heb wel kiekjes van de rest van het museum...

Jurrie