tips voor 16 oktober..
- Reca
- Lid
tips voor 16 oktober..
misschien een rare vraag, maar heeft hier misschien iemand tips voor zondag 16 oktober,ik ga dan nl. treinen en ik zoek nog iets leuks te doen die dag waar dan ook in Nederland. Bijv. een museum wat ik echt gezien moet hebben ofzo (als dat überhaupt open is op zondag)
mvg
Rémy
mvg
Rémy
----
- Boroskov
- Lid
In Rotterdam is een tentoonstelling 'Rotterdam geraakt'. Ik ben er zelf nog niet geweest, ik ga overmorgen (dat is donderdag) ff kijken. Omschrijving: Voorwerpen uit de Tweede Wereldoorlog geven inzicht in de gevoelens van diverse Rotterdammers in deze moeilijke tijd. Het is tot en met 20 november. Schielandshuis, Korte Hoogstraat 20. Op zondag open van 11-17 uur.
De bekende musea zijn uiteraard ook open, dus het is ook altijd mogelijk om bij een (of meerdere) van deze een kijkje te nemen.
De bekende musea zijn uiteraard ook open, dus het is ook altijd mogelijk om bij een (of meerdere) van deze een kijkje te nemen.
Hic manebimus optime
- Richard1976
- Lid
- Contacteer:
Hallo Rémy,
Kijk eens op http://www.oorlogsmusea.nl Staan aardig wat bezienswaardigheden op.
Als je toch de provincie wilt verlaten dan is misschien het Arnhems oorlogsmuseum 40-45 wel een aanrader. Ben er zelf vorige maand geweest. Is goed te combineren met een bezoekje aan het Airborne Museum in Oosterbeek.
Gr,
Richard
Kijk eens op http://www.oorlogsmusea.nl Staan aardig wat bezienswaardigheden op.
Als je toch de provincie wilt verlaten dan is misschien het Arnhems oorlogsmuseum 40-45 wel een aanrader. Ben er zelf vorige maand geweest. Is goed te combineren met een bezoekje aan het Airborne Museum in Oosterbeek.
Gr,
Richard
- Richard1976
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer: