Hulp nodig voor film
-
- Lid
- Contacteer:
Hulp nodig voor film
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met de voorbereidingen van een (amateur)speelfilm. Maar ik ben op het moment op zoek naar een GROOT bunkercomplex waar ik eventueel een week zou kunnen filmen met een crew van ongeveer 11 koppen.
Ik heb wel eens gehoord dat er grote bunkercomplexen zijn in Nederland, maar kon er nog geen vinden.
Zou iemand mij kunnen verder helpen? Ik zoek dus een groot, ondergronds gangestelsel.
Alvast bedankt!
Ik ben bezig met de voorbereidingen van een (amateur)speelfilm. Maar ik ben op het moment op zoek naar een GROOT bunkercomplex waar ik eventueel een week zou kunnen filmen met een crew van ongeveer 11 koppen.
Ik heb wel eens gehoord dat er grote bunkercomplexen zijn in Nederland, maar kon er nog geen vinden.
Zou iemand mij kunnen verder helpen? Ik zoek dus een groot, ondergronds gangestelsel.
Alvast bedankt!
-
- Lid
- Contacteer:
In Noordwijk/Katwijk is ondergronds gangenstelsel aanwezig, veel ingangen zijn dichtgemetseld, maar er is als het goed is nog 1 ingang open, via het atlantikwall bunker museum in Noordwijk. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat een gemeente je toestemming geeft.
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
-
- Lid
- Contacteer:
Waarom?
Ik heb daar idd van gehoort. Daar zitten in de winter toch vleermuizen?
Voor mij is dat wel erg handig omdat ik in Den Haag woon = heel dichtbij.
Wat denk je dat de reden zou zijn dat het niet mag?
Geven ze daar ook wel eens rondleidingen ofzo, of is toegang altijd verboden?
En als laatste: zijn er mensen op deze site die op de een of andere manier contacten hebben bij dat bunkercomplex in Katwijk?
En als laatste: zijn er mensen op deze site die op de een of andere manier contacten hebben bij dat bunkercomplex in Katwijk?
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
Fort Pampus IJMUIDEN, Fort aan den Ham Uitgeest, Forten ring Amsterdam, stelling Kromennie!
Cain
Cain
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
http://www.156PARA.com
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Re: Waarom?
Er is een museum bezig met delen van de tunnels uit te graven voor uitbreiding van het Atlantikwall museum, ik denk dat een reden is dat je in die tunnels niet mag er veel zand zal liggen, veel al sinds de wo2 niet meer zijn onderhouden (instortingsgevaar). Een gedeelte van het bunkercomplex in noordwijk is open, in katwijk is volgens my nog alles dicht. Wassenaarse slag is ook een aantal tunnels open voor rondleidingen e.d, adress ed weet ik niet moet je ff op googelenCasper Eskes schreef:Ik heb daar idd van gehoort. Daar zitten in de winter toch vleermuizen?

Hopelijk heb je er wat aan, en succes.
Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Graag gedaanCasper Eskes schreef:Ik hoe het idd liever in Nederland. Anders wist ik ook nog wel een paar locaties...
Bedankt, ik ga eens op zoek naar die gangen in noordwijk en op de Wassenaarse slag!

Voor de gangen in noordwijk kan je denk ik eerst even contact opnemen met de mensen van http://www.atlantikwall.nl dat zijn de mensen van het museum die bezig zijn aantal gangen uit te graven

-
- Lid
- Contacteer: