Hallo,
Morgen staat er een tripje naar Hurtgenwald op de planning.
Als ik met de motor ga toeren kom ik veel in die streek en weet dat het een vij groot gebied is.
Waar is de beste plaats om te beginnen ??
kan iemand me daar mee helpen.
Bedankt.
HurtgenWald
- Seyffardt
- Lid
Kijk eens op deze website onder arrangementen: http://www.janssens-krijgshistorie.nl/ Hier vind je een kaartje met een aantal plaatsen erop. Vossenack (met museum, oorlogskerkhof en monument van de 116 Pz. Division "Windhund") lijkt me een aardig uitgangspunt.
Ik denk dat deze website met reisaanbiedingen, boeken en militaria sowieso de moeite van het bekijken waard is
Ik denk dat deze website met reisaanbiedingen, boeken en militaria sowieso de moeite van het bekijken waard is

- peyke
- Lid
Nou ben afgelopen zaterdag er geweest.
Div. monumenten gezien, maar ben niet de bossen in gegaan.
Waar niet, nou omdat het daar alleen maar bos is, dus je moet echt weten waar je moet zijn,(en er lag nog 20cm sneeuw) het museum in vossenack was dicht, maar vanaf deze plek gingen div. excursies richting de bossen, dus van het voorjaar ga ik nog eens een keer terug.
Div. monumenten gezien, maar ben niet de bossen in gegaan.
Waar niet, nou omdat het daar alleen maar bos is, dus je moet echt weten waar je moet zijn,(en er lag nog 20cm sneeuw) het museum in vossenack was dicht, maar vanaf deze plek gingen div. excursies richting de bossen, dus van het voorjaar ga ik nog eens een keer terug.