Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja ik weet het, het zoveelste topic over Normandie. Ik zou hetzelfde zeggen: pfff alweer een. Marja ik heb jullie hulp nodig. Ik ga een 7 daagse vakantie maken naar normandie van 30 april tot 6/7 mei. Nu wil ik aan jullie vragen welke museums moet ik bezoeken . Ik ben er al een keer geweest zo`n 2,5 jaar geleden met een rondreis maar daar ben je zo tijdverbonden. Ik heb toen allen grote museums gezien maar ik wil ook de kleinere museums zien! Die zijn meestal interessanter dan de grote. Weten jullie uit eigen ervaring welke kleiner museums helemaal de moeite waard zijn (graag ook een plaatsnaam erbij). Ik heb al dead mens corner gehoord. Nu nog andere! Dank u wel.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"